دفعات بازدید: 1,168

تاریخ انتشار: 1391/07/18 - 3:10

انتخابات هیات فوتبال خوزستان مشکلی نداشت/ فردوسی‌پور عذرخواهی کند

دبیر هیات فوتبال استان خوزستان با بیان اینکه برگزاری انتخابات این هیات هیچ مشکلی نداشته است، گفت: عادل فردوسی‌پور باید از ما عذرخواهی کند چون حرف او توهین به همه مردم خوزستان است.

کارون یعقوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به صحبت‌های عادل فردوسی‌پور در برنامه نود تصریح کرد: خوزستان تنها استانی است که انتخابات هیات فوتبال در آن بدون دغدغه و مشکلی برگزار شد. نمی‌دانم فردوسی‌پور بر چه اساسی اعلام کرد انتخابات ما هم مورددار بوده است.

وی افزود: اگر مجری برنامه نود مدرک و سندی مبنی بر تخلف در انتخابات هیات فوتبال خوزستان دارد باید آنرا ارائه بدهد، در غیر اینصورت باید رسما عذرخواهی کند، چرا که حرف او توهین به همه مردم خوزستان بود.

یعقوبی تاکید کردصداوسیمای استان خوزستان هم انتخابات ما را فیلمبرداری و پخش کرد که کوچک‌ترین مسئله‌ای نداشت. ضمن اینکه تمام اسناد و مدارک انتخابات هنوز هم موجود است و در صورت نیاز آنرا منتشر خواهیم کرد.

بخشی از برنامه دوشنبه شب نود به اقدامات غیرقانونی در انتخابات هیات فوتبال فارس اختصاص داشتعادل فردوسی‌پور پس از بررسی مفصل این موضوع گفت که انتخابات استان خوزستان هم که سال گذشته برگزار شد، مشکل داشته است.

ارسال دیدگاه