دفعات بازدید: 16,120

تاریخ انتشار: 1391/07/21 - 13:47

پاسخ به برخی سوالات از سوی کاربران

با سلام خدمت تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان عزیز خواهشمند است جهت همکاری هر چه بیشتر با این پایگاه از طریق ایمیل varzesh_mah@yahoo.com يا شماره موبايل 09169518694 با اين پایگاه تماس بگیرید .

در چند روز گذشته انتقادات و پیشنهادات ببسیاری برای این پایگاه ارسال شده که جا داره از همه عزیزان ورزشکار و ورزش دوست تشکر نمایم.

به خاطر احترام به افرادی که محبت کردند و سوالاتی را مطرح نمودند از آوردن اسم آنان خودداری میکنیم و به برخی سوالاتی که به صورت مداوم مطرح میشوند پاسخ خواهیم داد که انشالله بتونیم این روند را ادامه دهیم و از طریق این پایگاه هر یکماه یکبار پاسخگو سوالات باشیم.

برخی سوالات مطرح شده از سوی کاربران عزیز :

چرا فقط با یکسری افراد خاص مصاحبه میشود ؟

در جواب این سوال باید عرض کنم ما چندی پیش سوالی مطرح کردیم که شما دوست دارید با کدام یک از ورزشکاران مصاحبه داشته باشیم که خود شما این عزیزان را انتخاب نمودید و ما نیز بر حسب وظیفه به سراغ این عزیزان رفتیم ضمن اینکه این پایگاه فقط با افراد زحمتکش ورزش یا مدال آوران در عرصه استانی و کشوری مصاحبه مینماید.

چرا در خصوص مسابقات یادواره شهدا صنایع پتروشیمی به میزبانی عملیات غیر صنعتی خبری نگذاشتید ؟

در ابتدا باید عرض کنم که ما دو یا سه خبر در این خصوص گذاشتیم و امیدوارم عزیزان ما را ببخشند حق با شماست ما انتظار میرود از سوی مربیان ، بازیکنان و سرپرت تیم ها با این پایگاه همکاری بیشتری مبذول گردد لذا خواهشمند است اگر عزیزی از این مسابقات عکس یا خبر داره از طریق ایمیل : varzesh_mah@yahoo.com  و یا شماره همراه 09169518694  با ما تماس بگیرد.

چرا در مورد تیم بسکتبال صنایع کمتر مینویسید؟

به هر حال ما تو آنجایی که تونستیم از هر دو تیم پتروشیمی و صنایع اخبار های مختلفی را مطرح نمودیم و حتی قبل از تشکیل این تیم خبرهای بسیاری را برای حمایت از این تیم از ماهشهر کردیم ایمان داشته باشید ما فقط به ورزش ماهشهر فکر میکنیم و هر تیمی از هر مجموعه ای باشه مورد حمایت این پایگاه خبری خواهد بد و همه ورزشکاران و تیم ها به یک چشم دیده میشوند.

چرا از ورزش بانوان کمتر مینویسید؟

ما تا آنجایی که اخباری از ورزش بانوان در سطح شهرستان استان یا کشور داشتیم انتشار دادیم اما انتشار کلیه خبرها در رده بانوان مستلزم همکاری هر چه بیشتر در رشته های  مختلف با این پایگاه میباشد.

چرا برخی از نظرات ما تایید نمیگردد؟

ما اکثر نظرات را تایید میکنیم اما اگر نظری حالت توهین آمیز داشته باشه یا اهانت به شخص خاصی باشه تایید نمیشه به نظر من اگر انتقاد همراه با ارائه راهکار باشه خیلی بهتر خواهد بود.

در پایان از همه عزیزانی که به این مهم توجه ویژه داشتند تشکر و قدردانی مینمایم و اگر کمی و کاستی در این خصوص میباشد به بزرگواری خودشان ببخشند اما انتظار میرود همکاری بیشتری در خصوص اطلاع رسانی گردد ضمنا اگر سوالی داشتید این پایگاه پاسخگو خواهد بود.

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :19

  • رضارویین تن

    تاریخ : ۲۱ - مهر - ۱۳۹۱

    اقای کاظمی نژاد باز حرف تکراری وباز میخوای صدای مردم رودربیاری…چرابابقیه عزیزانی که توقسمت نظرسنجی ازاونها خواسته شده بودمصاحبه بشه نشد.من قبلاهم حرف خودم روزده بودم که میخوام بایک فوتبالیست مصاحبه بشه ولی شماهیچ اهمیتی ندادید وبنده مجبوربه سکوت شدم ودیگر حرفی نزدم وشما امروز باز بااین حرفتون روکه(((درجواب این سوال باید عرض کنم ما چندی پیش سوالی مطرح کردیم که شما دوست دارید با کدام یک از ورزشکاران مصاحبه داشته باشیم که خود شما این عزیزان را انتخاب نمودید و ما نیز بر حسب وظیفه به سراغ این عزیزان رفتیم ضمن اینکه این پایگاه فقط با افراد زحمتکش ورزش یا مدال آوران در عرصه استانی و کشوری مصاحبه مینماید)))تکرارکردیدو صدای منو دراوردید…جای بسی تاسف است ودیگرهیچ…..


  • ستایش

    تاریخ : ۲۹ - مهر - ۱۳۹۱

    با سلام چرا؟چرانظرمن روتاییدنکردید؟مگردرمطلب من به شخص خاصی توهین شده بود؟من یه ورزشکارمعمولی نیستم .اکنون به دلیل مشکلاتی که به عرض حضورتان رسیده است خانه نشین شده ام. تکلیف چیست؟مشکل الان نرفتن من به باشگاه علم نیست .منظور من رسیدگی به مشکلاتی است که باید تاکیدمیکنم باید رسیدگی شود.این مشکل مشکل کوچکی نیست.بایدرسیدگی شود.باتشکر


  • اکرم

    تاریخ : ۲۹ - مهر - ۱۳۹۱

    آقای کاظمی سلام
    مشکل شما با نظرات من و سایر بچه های باشگاه علم چیست ؟ که نظرات آنها یک از ده شاید تایید شوند ؟ مگر ما غیر ازدرخواست رسیدگی از جانب شما و مسئولین درخواست دیگری داشتیم ؟
    حال که اینگونه است پس لطفا بامسئول عزیز باشگاه علم تمرین حتما مصاحبه کنید ما مشتاقانه چشم انتظاریم.
    با تشکر


  • ستایش

    تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۱

    با سلام خدمت مدیریت سایت.اقای کاظمی حالا که کسی نیست به مشکل ما رسیدگی کند ونمیتونیم حرف بزنیم فقط این قطعه رو به مسیولین باشگاه علم و تمرین انتقال میدم:چرانمیگذارندبگویم ؟/چرانمیتوانم بگویم؟/انهمه حرفهایم را که میتواندبلرزاندقلبهارابسوزاندوهمه وجودت را:وقتی حرف دردم خاصیت اتش دارد. باتشکر


  • رضارویین تن

    تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۱

    باسلام خدمت اقای کاظمی نزاد ..چه خبراز پینگ پنگ..دیگه خبری ازرشته ات نمینویسی…راستی میشه یه نفر به ما بگه تو باشگاه علم وتمرین چه خبر شده؟


  • ستایش

    تاریخ : ۱ - آبان - ۱۳۹۱

    با سلام:اقای کاظمی چراهرچیزی رو که دوست داریدروی سایت میگذارید؟من یه متن تشکربرای استادخودم ارسال کرده بودم.چی شد؟چرا نبایدالان روی صفحه مانیتورنمایان باشه؟دلیلش چیه؟ایاشما با این مسئله که ما از استادخودمان خانم شعبانی تقدیروتشکر کنیم ناراحت میشوید؟؟؟؟


  • علیرضا

    تاریخ : ۲ - آبان - ۱۳۹۱

    با عرض سلام خدمت مدیریت سایت….
    یه چیزی میگم بین خودمون باشه.تا بحال شنیدی که میگن ((گر نخواهی شوی رسوا همرنگ……….شو))
    اگر ضرب المثل بالایی رو نشنیدی*فکر کنم شنیده باشی که میگن ((گلاه خودتو بگیر …….نبره))
    امیدوارم اگر از ظرب المثلهای من چیزی متوجه نشدی*حداقل از پیامهایی که دوستان واستون میذارند و بنا به دلایلی بالا نمیارید متوجه منظورم شده باشی.
    پس یا مثل ما شو.یا کلاتو بگیر که طوفان در راهه.
    از ما به شما گفتن بود.


  • یاسمن

    تاریخ : ۲ - آبان - ۱۳۹۱

    آقای کاظمی نژاد
    واقعا انتظار چنین عکس العمل ضعیفی را در برابر نظرات کاربران از جانب شما نداشتم. به ظاهر میخواهید نشان دهید که انتقاد پذیر هستید ولی اصلااینگونه نیستید .حتی انتقاداتی را که با ارائه ی راهکار به حضور شما ارسال می گردد را هم رد میکنید.
    واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    قضیه چیست؟؟؟؟؟؟


  • اکرم

    تاریخ : ۲ - آبان - ۱۳۹۱

    آقای کاظمی سلام واقعا به شما خسته نباشید میگم و بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود و دوستانم را به حضور شما اعلام میدارم. موفق باشید!!


  • نرگس

    تاریخ : ۳ - آبان - ۱۳۹۱

    اقای کاظمی نزاد واقعا براتون متاسفم…نطراتی که به نفعتون باشه واز سرتعریف وتمجید باشه روتایید میکنید ولی نظر بنده که بیش از دوبار ارسال شده روتایید نکردید…فقط میخوام بدونم چرا وقتی هیچ متن توهینی دران دیده نشده بود وچندین بار خودم بررسی کردم وبعد ارسال کردم چرانباید تایید بشه…مثلا نظر همین اقابابک بعداز یک ساعت شما تاییدش کردید چون ازشما وسایتتون تعریف شده…منم حق رو به ایشون میدم سایت پرمحتوایی دارید ولی چرا دربرابر این همه نظرات بازدید کننده گان دراین چند روز اخیر موضع گرفتید وسکوت اختیار کردید….چرا نباید نظراتی که باید تایید بشه رو تایید نمیکنید….اینم تایید نکن غمی نیست


  • شعبانی

    تاریخ : ۳ - آبان - ۱۳۹۱

    با سلام خدمت عموم وهمچنین خسته نباشید به ورزشکارانی که درباشگاه علم تمرین گام به گام با من همراه بودند.خدمت این عزیزان عرض کنم که همچنان که میدانید من بعنوان یک مربی 6 سال متوالی وبطور مستمر صبح وبعد ازظهر درباشگاه علم تمرین فعالیت میکردم اما بدلایلی که برهمگان پوشیده نیست فعالیت در این باشگاه را به دیگری واگذار کردم که اگر میدانستم اینطور ناصبوری میکنید ودیگری را زیر سوالهای بی جواب خود قرار میدهید حتما قبل از هر تصمیمی با شماها مشورت میکردم اما دلیل از این تصمیم عجولانه وبدون خبر ورزشکارم عرصه را خالی کردم این بود که میخواستم با منطق تصمیم بگیرم نه از روی احساس.وچنانکه میدانید حدود 6سال در این باشگاه با حقوق ومزایای کم فعالیت میکردم واگر این مدت بودم فقط وفقط بدلیل عزیزانی بود که ورزشکاران لایقی بودندوحتی درمسابقات رتبه های عالی کسب کرده بودندو بطور کل علاوه برمشکل ومزایای حقوقی مشکلاتی مزید بر این مشکلات بود (ناهمواری زمین باشگاه /فرسودگی وسایل ورزشی/فضای ناسالم و………)باعث شد که من مربی لقا را بر بقای خود در این باشگاه ترجیح دهم .امیدوارم که بیان صریح مرا ببخشید واگر هنوز در باشگاه هستید سعی کنید صبورانه و ورزشکارانه رفتار کنید واگرهرجای این کره خاکی باشید ارزوی موفقیت براتان دارم اگر چه تعداد بیشماری از شما الان حدود 3رور در باشگاه پوریا ولی در کنار من به دور از هر جنجالی به فعالیت خود مشغولند موفق باشید// و در اخر باید بعنوان یکی از بازدیدکنندگان این سایت ورزشی به ورزشکاران خودم بگویم که این سایت یک رسانه گروهی برای عموم میباشد ووظیفه آن حل مشکلات نیست.با تشکر وعذرخواهی از مدیریت سایت ورزشی.


  • لیلی

    تاریخ : ۳ - آبان - ۱۳۹۱

    سلام واقعیت بود که شما هر نظریا که دوست دارید تاید میکنید وگرنه نظر من به غیر از
    تقدیروقدردانی واحترام به نظر دیگران چیزی برا مخفی کردن نداشت؟اما باز هم میگم از
    مسولین درخواست رسیدگی بیشتر به وضعیت درونیه باشگاههای خصوصی را دارم باکمال تشکر از مربیان عزیزبه خصوص (خانم شعبانی)دوست داشتنی.
    موفق وپاینده باشید.


  • علیرضا

    تاریخ : ۴ - آبان - ۱۳۹۱

    با سلام و خسته نباشید به کلیه دوستداران به اصطلاح ورزش همگانییییی.
    تا بحال شنیدین که میگن ورزش به انسان روحیه میده و واسه سلامتی مفیده.؟
    میخواستم بپرسم:
    1) آیا روحیه ورزشی یعنی توهین کردن؟؟؟؟؟
    2)آیا ورزش به انسان سلامتی میده که انرژی داشته باشید واسه جنگیدن؟؟
    3)آیا اخلاق ورزش یعنی نان بریدن؟؟؟؟
    4)آیا ورزش همگانی یعنی متحد شدن و هجوم آوردن به سمت سایت؟؟؟
    5)آیا…………….
    امیدوارم دوستانی که این پیام رو میخونند متوجه بشن که قصد توهین و جسارت به کسی را ندارم.تا بحال شده کمی اندیشه کنید و به خودتون بیاید*(شماهایی که دم از عیب و ایراد باشگاه میزنید واسه پیشرفتش چه کارهایی کردید؟؟؟؟)
    واقعا متاسفم……..


  • لیلی

    تاریخ : ۴ - آبان - ۱۳۹۱

    باسلام وسپاس فراوان خدمت شما وجمعیت ورزشکاران درتمام رشته های ورزشی.

    با عرض تبریک به مناسبت (روز عرفه و عید سعید قربان )

    چه خوش است اگر ببینیم عرفات وکربلا را*
    حرم عزیز زهرا شب مشعر و منارا*
    چه خوش است اگر بپوشم به بدن لباس احرام*
    به حرم رویم بخوانم به زبان دل خدا را*
    گل فاطمه کجایی تو تمام حج مایی*
    چه شود دمی نمایی توجمال دلربا را*


  • شعبانی

    تاریخ : ۵ - آبان - ۱۳۹۱

    فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان بر همگان مبارک باد.


  • فرحناز

    تاریخ : ۵ - آبان - ۱۳۹۱

    روز اوج بندگي و تجلي ايثار ابراهيمي مبارک.
    عيد اضحي رسم و آئين خليل آزرست بعد آن ،عيد غدير، روز ولاي حيدر است عيد قربان و پيشاپيش عيد سعيد غديربرتمامی ملت مسلمان علی الخصوص ماهشهری های عزیز مبارک


  • عزیز بهرامی

    تاریخ : ۵ - آبان - ۱۳۹۱

    باعرض و سلام و خسته نباشی اینجانب عزیز بهرامی ازاستان سیستان و بلوچستان به همه هموطنان ایرانی بخصوص هم استانیهای بلوچ این روز بزرگ عیدسعید قربان را تبریک و تهنیت عرض میکنم.


  • ا.باوی

    تاریخ : ۱ - بهمن - ۱۳۹۱

    با سلام و تشکر و قدر دانی از زحمات شما آقای میلاد کامران امیدوارم سلامت و تندرست باشید .


  • عشق من تکواندو

    تاریخ : ۲ - بهمن - ۱۳۹۲

    سلام.من یه سوال داشتم که 3ساله ذهنه منو درگیر کرده.چرا شهرک بعثت برای بانوان باشگاه تکواندو نداره؟؟؟؟من 3ساله دارم تلاش میکنم که این کلاس اینجا برگزار بشه ولی به بهانه های مختلف با من مخالفت کردن.اینجا برای یانوان به غیر از کاراته هیچ ورزش رزمی دیگه ای نداره.اخه چرااااا؟ من خیلیییی به تکواندو علاقه دارم و ازتون خواهش میکنم که این موضوع رو پیگیری کنید که من به ارزوی 3 ساله ام برسم.ممنون


ارسال دیدگاه