- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

پاسخ به برخی سوالات از سوی کاربران

با سلام خدمت تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان عزیز خواهشمند است جهت همکاری هر چه بیشتر با این پایگاه از طریق ایمیل varzesh_mah@yahoo.com يا شماره موبايل 09169518694 با اين پایگاه تماس بگیرید .

در چند روز گذشته انتقادات و پیشنهادات ببسیاری برای این پایگاه ارسال شده که جا داره از همه عزیزان ورزشکار و ورزش دوست تشکر نمایم.

به خاطر احترام به افرادی که محبت کردند و سوالاتی را مطرح نمودند از آوردن اسم آنان خودداری میکنیم و به برخی سوالاتی که به صورت مداوم مطرح میشوند پاسخ خواهیم داد که انشالله بتونیم این روند را ادامه دهیم و از طریق این پایگاه هر یکماه یکبار پاسخگو سوالات باشیم.

برخی سوالات مطرح شده از سوی کاربران عزیز :

چرا فقط با یکسری افراد خاص مصاحبه میشود ؟

در جواب این سوال باید عرض کنم ما چندی پیش سوالی مطرح کردیم که شما دوست دارید با کدام یک از ورزشکاران مصاحبه داشته باشیم که خود شما این عزیزان را انتخاب نمودید و ما نیز بر حسب وظیفه به سراغ این عزیزان رفتیم ضمن اینکه این پایگاه فقط با افراد زحمتکش ورزش یا مدال آوران در عرصه استانی و کشوری مصاحبه مینماید.

چرا در خصوص مسابقات یادواره شهدا صنایع پتروشیمی به میزبانی عملیات غیر صنعتی خبری نگذاشتید ؟

در ابتدا باید عرض کنم که ما دو یا سه خبر در این خصوص گذاشتیم و امیدوارم عزیزان ما را ببخشند حق با شماست ما انتظار میرود از سوی مربیان ، بازیکنان و سرپرت تیم ها با این پایگاه همکاری بیشتری مبذول گردد لذا خواهشمند است اگر عزیزی از این مسابقات عکس یا خبر داره از طریق ایمیل : varzesh_mah@yahoo.com [1]  و یا شماره همراه 09169518694  با ما تماس بگیرد.

چرا در مورد تیم بسکتبال صنایع کمتر مینویسید؟

به هر حال ما تو آنجایی که تونستیم از هر دو تیم پتروشیمی و صنایع اخبار های مختلفی را مطرح نمودیم و حتی قبل از تشکیل این تیم خبرهای بسیاری را برای حمایت از این تیم از ماهشهر کردیم ایمان داشته باشید ما فقط به ورزش ماهشهر فکر میکنیم و هر تیمی از هر مجموعه ای باشه مورد حمایت این پایگاه خبری خواهد بد و همه ورزشکاران و تیم ها به یک چشم دیده میشوند.

چرا از ورزش بانوان کمتر مینویسید؟

ما تا آنجایی که اخباری از ورزش بانوان در سطح شهرستان استان یا کشور داشتیم انتشار دادیم اما انتشار کلیه خبرها در رده بانوان مستلزم همکاری هر چه بیشتر در رشته های  مختلف با این پایگاه میباشد.

چرا برخی از نظرات ما تایید نمیگردد؟

ما اکثر نظرات را تایید میکنیم اما اگر نظری حالت توهین آمیز داشته باشه یا اهانت به شخص خاصی باشه تایید نمیشه به نظر من اگر انتقاد همراه با ارائه راهکار باشه خیلی بهتر خواهد بود.

در پایان از همه عزیزانی که به این مهم توجه ویژه داشتند تشکر و قدردانی مینمایم و اگر کمی و کاستی در این خصوص میباشد به بزرگواری خودشان ببخشند اما انتظار میرود همکاری بیشتری در خصوص اطلاع رسانی گردد ضمنا اگر سوالی داشتید این پایگاه پاسخگو خواهد بود.