دفعات بازدید: 750

تاریخ انتشار: 1391/07/25 - 23:31

رفع مشكل بيمه مربيان ورزشي پيگيري مي‌شود

مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پيگير رفع مشكل بيمه مربيان هستيم.

به گزارش خبرنگار بخش ورزشي ايسنا از خوزستان، حميد‌رضا گرشاسبي، در مجمع انتخاب رييس هيات شطرنج استان كه امروز (25 مهرماه) در سالن اجتماعات اداره‌كل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهاركرد: انتظار ويژه ما از رييس هيات اين است كه بخش بانوان را فعال و تا مي‌تواند به اين بخش رسيدگي كند. ما نيز به شما كمك مي‌كنيم.

وي ادامه‌داد: از خطيب‌زاده مي‌خواهم باتوجه به اين‌كه براي چهار سال ديگر در اين سمت ابقا شد، شتاب بيشتري به كار خود بدهد.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان با بيان اين‌كه هر هياتي قصد ميزباني مسابقات كشوري و بين‌المللي را داشته باشد، آن را تشويق مي‌كنيم، گفت: ما آمادگي ميزباني را داريم و اكنون نيز از اين‌كه ميزبان رقابت‌هاي قهرماني بوكس كشور در استان هستيم، خوشحال مي‌باشيم زيرا براي ما افتخار است.

وي عنوان‌كرد: استان‌مان بعد از 16، 17 سال ميزبان مسابقات بوكس كشوري شده و اين در حالي است كه مردم خوزستان به اين رشته علاقه‌مند هستند. اعتقادم بر اين است كه گرفتن ميزباني، رشته‌هاي ورزشي را زنده مي‌كند.

گرشاسبي بيان‌كرد: گرفتن ميزباني مسابقات بسيار مهم است و به همين دليل از خطيب‌زاده مي‌خواهم برگزاري مسابقات اين رشته را بيشتر كند و برنامه‌هايش را به سمت مدارس ببرد و باتوجه به اين‌كه ما اكنون با آموزش و پرورش يكي شده‌ايم، به نظرم اين بهترين فرصت است تا از اين موقعيت استفاده كنيم.

وي در پايان به مشكل بيمه مربيان اشاره و خاطرنشان‌كرد: در اين خصوص صحبت‌هايي صورت گرفته است تا مربيان استان با انگيزه بيشتري به فعاليت خود ادامه دهند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • شعبانی

    تاریخ : ۲۱ - آبان - ۱۳۹۱

    باسلام
    در رابطه با بیمه مربیان الان چند ساله مکررا ما فقط امید میشنویم کجایند آن همکاران من که در جلسات فقط اعتراض میزنند ولی مرتب مثل یک کاغذ باطله پشت گوش انداخته میشود .لطفا رسیدگی شود.


  • ابوالفضل

    تاریخ : ۲۳ - آبان - ۱۳۹۱

    با سلام.
    من با نظر خانم شعبانی کاملا موافقم .لطفا در خصوص بیمه مربیان رسیدگی و اقدامات لازمه مبذول بشه…
    اگر قرار بر استمهاله ” لطفا با ذکر یک دلیل مطرح کنید تا از منابع ذیصلاح پیگیری شود.
    با تشکر فراوان از متصدی سایت”جناب کاظمی


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۳ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    با سلام .مشکل بیمه ورزشی مربیان امری مهم و پشتوانه برا بیشتر دلگرم شدن مربیان برای خدمت بهتر و سلامت آموزش بیشتر در انر آموزش فرزندان این مرز و بوم میباشد چدا که تمامی مربیان ورزشی که شغلشان همین ورزش فقط می باشد امیدشان به بیمه و بازنشستگی و خدمات ان میباشد .لطفا رسیدگی نمایید…


ارسال دیدگاه