دفعات بازدید: 441

تاریخ انتشار: 1391/08/03 - 23:46

رييس هيات خوزستان: بسكتبال استان در سطح كشور رشد زيادي داشته است

رييس هيات بسكتبال خوزستان گفت: اكنون در تمام رده‌هاي سني فعال هستيم و سعي كرده‌ايم كار را به صورت پايه‌اي دنبال كنيم زيرا اين كار در توسعه و رشد بسكتبال استان تاثيرگذار است.

 

جابر قاطع در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: اكنون با ورود سالمي (معاونت تربيت‌بدني آموزش و پرورش) به اين عرصه، تعامل خوبي با آموزش و پرورش داريم. معتقدم اين تعامل باعث شناسايي استعدادها مي‌شود و در اين زمينه نيز با سالمي برنامه‌ريزي كرده‌ايم.

وي خاطرنشان‌كرد: به نظرم امسال بسكتبال خوزستان رشد بسيار زيادي در سطح كشور داشته است و معتقدم فدراسيون نيز تا به امروز عملكرد موفقي داشته است.

رييس هيات بسكتبال خوزستان به فعاليت هيات‌هاي شهرستاني اشاره و عنوان‌كرد: بيشتر هيات‌هاي شهرستاني فعاليت و رقابت خوبي با يكديگر دارند و به نظرم آن‌ها طي اين مدت عملكرد مثبتي داشته‌اند.

وي اظهار‌كرد: از نظر تعداد تيم‌هايي كه در ليگ‌هاي مختلف كشور داريم، آمارمان حرف اول را در سطح كشور  مي‌زند. در بخش بانوان نيز فعاليت‌مان مطلوب است و دو تيم در ليگ دسته يك كشور داريم.

قاطع درباره امكانات سخت‌افزاري اين هيات گفت: سالن تمريني ما و واليبال كه به صورت مشترك بود، اكنون در حال جداسازي است كه معتقدم اين اقدام كمك بزرگي براي رشد بيشتر بسكتبال استان است.

وي درباره مديركل ورزش و جوانان استان گفت: به نظرم گرشاسبي كه فردي ورزشي است، كارهاي عمراني خوبي در خوزستان انجام داده و معتقدم اين اقدامات باعث توسعه ورزش استان شده است.

ارسال دیدگاه