دفعات بازدید: 227

تاریخ انتشار: 1391/08/03 - 23:52

لیگ امسال یک طرفه نیست!

مربی تیم تنیس روی میز عليصدر همدان گفت: سوپر لیگ 91 بزرگسالان مانند سال گذشته یک طرفه نیست و سطح تیم ها به هم نزدیک شده است.

نادر شاملو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: لیگ امسال تنیس روی میز در حالی آغاز می شود که بازیکنان در 8 تیم حاضر در مسابقات به خوبی پخش شده اند به همین دلیل تیم های هم سطحی را داریم و بازی ها با حساسیت بیشتری نسبت به سال گذشته پیگیری خواهد شد.

شاملو درباره تیم علیصدر همدان گفت: این تیم در سال گذشته، مقام دوم را در رقابت های لیگ دسته یک به دست آورد و امسال راهی سوپر لیگ شد، 50 درصد بازیکنان این تیم بومی هستند. مانند علیرضا ملا رجبی و پیمان نوروزی و محمد بوجاریان و سینا کیهان بازیکان غیر بومی ما هستند.

شاملو که هدایت تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز را نیز بر عهده دارد درباره میانگین سنی بازیکنانش بیان کرد: تیم علیصدر همدان، تیم جوانی است و در واقع در یک هدف  کوتاه مدت قصد دریم حضور خود را در سوپر لیگ محک بزنیم و از آنجا که نیروهای جوانی را در اختیار داریم باید تاوان آن را هم بپردازیم.

اما هدف بلند مدت ما این است که این حضور در سال های دیگر ادامه پیدا کند و بتوانیم با جذب بازیکنان بهتر نتایج قابل قبول تری را هم به دست آوریم.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مشکلی با حامی مالی تیم مان نداشته ایم ، مسئولان آن به این رشته ورزشی علاقه مند هستند و پیگیری های خوبی را برای برپایی تیم داشته اند.

مربی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان از بازی نخست تیم مقابل دانشگاه آزاد، سخن گفت: اولین دیدار ما در لیگ 25 آبان مقابل تیم دانشگاه آزاد تهران است اما ما از شرایط میزبانی برخوردار هستیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد بازیکنان خوبی مانند افشین نوروزی، پوریا عمرانی، میریا لطف اله نسبی و بهنام طاهر خانی را برای خود دست و پا کرده و بدیهی است تیم ما نیروی جوانی است و در مقابل آن ها ایستادن کار سختی است با این حال همه تلاشمان را می کنیم تا عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم

ارسال دیدگاه