دفعات بازدید: 1,015

تاریخ انتشار: 1391/08/05 - 14:18

مهران حاتمی: صددرصد آماده‌ایم/ «سانی بچیروویچ » در تست‌های فنی و پزشکی قبول شد

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی، فرزند سرمربی تیم ملی ایران را بازیکن فصل آینده تیمش معرفی کرد و از آمادگی صددرصدی پتروشیمی برای شرکت در لیگ برتر خبر داد. 

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت تیمش در آستانه آغاز لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: تمرین‌های خوبی در بندر امام (ره) و تهران داشتیم و در میان همین برنامه‌ها بازی تدارکاتی نیز برگزار کردیم. شرایط خوب بود و فکر می‌کنم تدارک مناسبی برای فصل آینده‌ داشتیم تا به آمادگی برسیم. پتروشیمی صددرصد آماده شده تا بتواند فصلی قابل قبول در بسکتبال ایران را آغاز کند. در کل نایب قهرمان فصل قبل هستیم و سهمیه غرب آسیا داریم و باید برای این سطح از رقابت آماده می شویم. 

وی ادامه داد: همان طور که گفته پتروشیمی باید برای رقابت‌های دشوار آماده شود، در حالی که تنها می توانست سه سهمیه ملی جذب کند. این وضعیت برای دیگر تیم‌ها نیز هست، اما این که سه ملی‌پوش نخست ایران در یک تیم باشند وضعیت متفاوت می‌شود. البته شاهد هستیم زمانی که بهترین‌ها نیز در یک تیم باشد در دیدارهای خارجی باز هم کار دشوار است. در مجموع به گونه‌ای تلاش می‌کنیم که بهترین باشیم. 

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام (ره) با اشاره به جوان شدن تیمش به ایسنا گفت: پتروشیمی پنج یا شش سال جوان شده و بازیکنان بومی خوبی در اختیار دارد که این مساله بسیار با ارزش است و پیشرفت محسوب می‌شود. همان طور که پیش از این نیز گفتم مربی خارجی نداریم و از توانایی مربیان ایرانی استفاده خواهیم کرد. کادر سابق دانشگاه آزاد به پتروشیمی آمده اند و تنها علی توفیق هدایت صنایع ماهشهر را قبول کرده است. 

وی افزود: قصد داریم رده‌های پایه را تقویت کنیم که بر اساس همین موضوع یک تیم در لیگ دسته یک خواهیم داشت که این موضوع خبر خوبی برای بسکتبال خوزستان است. تمام تمرکز مدیران پتروشیمی تقویت بسکتبال منطقه است تا در آینده تیم لیگ برتری خود را از بازیکنان پرورش یافته این استان تقویت کنند، کاری که متاسفانه در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم. 

سرمربی تیم ملی جوانان ایران درباره حضور «سانی بچیروویچ» نیز تصریح کرد: او در تمرین‌های تیم شرکت کرده و شرایط خیلی خوبی دارد. تمام تست‌های فنی و پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته و فصل آینده بازیکن پتروشیمی است. در کنار روزبه ارغوان و حامد آفاق که دو سهمیه ملی ما محسوب می‌شوند قرار است عرفان نساج پور را هم جذب کنیم. 

حاتمی افزود: ترکیب پتروشیمی برای فصل آینده کامل شده است. بهنام یخچالی از بازیکنان تیم ملی سطح “ج” است که با ما کار خواهد کرد. در پست‌های زیر سبد هم چند بازیکن خوب همانند علی دورقی را داریم که فصل آینده به ما کمک خواهد کرد. همان طور که گفتم پتروشیمی آماده است تا با تمام توان فصل آینده را آغاز کند.

ارسال دیدگاه