- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

تیم والیبال مناطق نفت خیز درصدد شروعی قدرتمندانه در لیگ یک کشور

مربی تیم والیبال مناطق نفت خیز جنوب پیش از دیدار تیمش برابر نماینده کرمان در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ دسته یک کشور گفت: تمام تلاش مان این است که مسابقات را با قدرت آغاز کنیم.

 

ابراهیم آرزومند در گفت و گو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: اطلاع دقیقی از وضعیت تیم کرمان نداریم ولی تاحدودی از بازیکنان آن شناخت داریم. پیش بینی نتیجه این دیدار سخت است ولی درکل هدف ما این است که در بازی های خانگی به حریفان امتیاز ندهیم.

وی در ادامه از جذب پنج بازیکن غیربومی خبرداد و بیان کرد: داوود شکیبا از قزوین، امید ملک زاده از ارومیه، ایمان مصطفوی از فارس، محسن حسوند از خرم آباد و عبدالرشید قرنجیک از گنبد را به خدمت گرفته ایم.

مربی تیم والیبال مناطق نفت خیز جنوب افزود: سال های گذشته تعداد بازیکنان غیربومی تیم مان بیشتر بود ولی امسال باتوجه به سیاست گذاری باشگاه، فقط پنج بازیکن غیربومی جذب کرده ایم به صورتی که 80 درصد تیم از بازیکنان بومی تشکیل شده است.

وی درباره سیاست گذاری باشگاه مبنی بر بومی گرایی، عنوان کرد: بومی گرایی برای آینده والیبال استان خوب است و به نظرم با این اقدام هر سال دو، سه بازیکن استان مان رشد کرده و شناخته می شوند.

آرزومند با بیان این که سعی کرده ایم امسال تیم خوبی را ببندیم، گفت: تمرینات مان را در دو نوبت صبح و عصر انجام داده ایم و از نظر بدنی و تاکتیکی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم تا با آمادگی وارد مسابقات شویم.

وی خاطرنشان کرد: سایر تیم ها نیز به خوبی بسته شده اند. باتوجه به این که امسال دو تیم از رقابت های سوپرلیگ کم شده است،40 بازیکن بین تیم های لیگ یک تقسیم شده اند که این موضوع باعث می شود تیم های دسته یک نسبت به سال گذشته قوی تر شوند و مطمئنا به دنبال آن شاهد رقابت های سخت تر و نزدیک به همی خواهیم بود.

 به گزارش ایسنا، تیم مناطق نفت خیز جنوب روز چهارشنبه (17 آبان ماه) در چارچوب رقابت های لیگ دسته یک والیبال کشور، در یک دیدار خانگی به مصاف نماینده کرمان می رود. تیم نفت خیز به دلیل کسب نتایج ضعیف، از رقابت های لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کرد.