دفعات بازدید: 787

تاریخ انتشار: 1391/08/16 - 1:23

نوشاد در آستانه اخراج از دانشگاه است/ قهرمان پینگ پنگ ایران بیمه نیست!

رحمت عالمیان در گفتگو با خبرنگاران ورزشی باشگاه خبرنگاران با ابراز نارضایتی افزود: پسرم قهرمان تنیس روی میز است نوشاد پرچم ایران را در جهان بالا برده است و این کار را کسی در این رشته ورزشی برای کشورمان انجام نداده است اما متاسفانه هیچ کس با این قهرمان همکاری نمی کند.

وی تصریح کرد: نوشاد عالمیان در رقابتهای تور جهانی آلمان و در رده سنی امید قهرمان شد و کار بزرگی را انجام داد مهم تر آنکه وی با این پیروزی نفر دوم امیدها شد و مجوز حضور در رقابتهای فینال تورهای جهانی را نیز کسب کرد اما جالب است که برای رفتن به این سفر مشکل داشت و دانشگاه او با ما همکاری نکردند.

عالمیان درباره علت این موضوع گفت: نوشاد دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آیت اله آملی آمل است و برای سفر آلمان دانشگاه باید به وی گواهی تحصیلی می‌داد اما متاسفانه آنها زیر بار این کار نرفتند و ما مجبور شدیم از راه دیگر برای خروج از کشورش اقدام کنیم نوشاد اگربه این سفر نمی رفت نمی توانست رنکینگ خود را ارتقا بخشد و به مسابقه بزرگ فینال تورهای جهانی راه یابد او دارد برای ایران زحمت می کشد اما انگار کسی او را نمی بیند.

وی یادآوری کرد: در مسابقات المپیک 2012 لندن نوشاد عالمیان کار بزرگی را انجام داد که تاکنون هیچ کس در رشته تنیس روی میز موفق نشده بود حتی یک پیروزی کسب کند اما نوشاد این کار را کرد اما در آنجا هم کسی او را ندید و از فرزندم تقدیری نکردند آیا کار نوشاد کمتر از عبدولی بود؟ کشتی رشته ای است که متعلق به کشور خودمان است و جای تعجب ندارد که در آن موفق باشیم اما زادگاه تنیس روی میز چین است و آنها هستند که قدرت این ورزش را در دست گرفته اند با این وجود نوشاد عالمیان نام ایران را بین اهالی این رشته ورزشی نیز مطرح کرده است.

عالمیان با بیان اینکه نوشاد 5 ترم است به دلیل تمرینات و مسابقات نتوانستند در امتحانات دانشگاهش شرکت کند گفت: نوشاد 5 ترم است نتوانسته است به خاطر پینگ پنگ امتحان بدهد هر چقدر هم تلاش کردیم که دانشگاهش را به بابل انتقال دهیم قبول نکرده اند هیچ همکاری ای با ما نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: من برای فرزندانم وقت زیادی گذاشته ام نوشاد از 4 سالگی پینگ پنگ بازی می‌کند او به همراه نیما روزی 5 ساعت به صورت فشرده تمرین می کنند فقط به خاطر ایران اما نوشاد در آستانه اخراج از دانشگاه قرار گرفته است دیگر برایم اهمیتی ندارد حتی اگر درس هم نخواند مهم نیست.

پدر برادران استثنائی پینگ پنگ ایران با بیان اینکه این اقدامات انگیزه پسرانش را برای موفقیت های جدید کم خواهد کرد، گفت: باعث تاسف است که نوشاد، قهرمان تنیس روی میز ایران بیمه نیست ضمن اینکه وضعیت سربازی اش هم هنوز مشخص نشده است او در سن 20 سالگی این همه افتخار برای ایران کسب کرده است اما به نظرم این کارها انگیزه را از او می گیرد.

عالمیان اضافه کرد: در نظرسنجی مردمی نوشاد عالمیان به عنوان بهترین جوان ایران شناخته شد به همین منظور از او دعوت کردند در مراسمی از او تقدیر کنند اما نوشاد انگیزه ای برای حضور در این مراسم نداشت و نرفت.

وی درباره رقابتهای تور جهانی آلمان و قهرمانی نوشاد عالمیان در این پیکارها هم توضیح داد: نوشاد و نیما متاسفانه دیر به این مسابقات رسیده بودند محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز موفق شد در آخرین لحظه بودجه سفر این دو را فراهم کند و به همین منظور از وی بسیار سپاسگذارم.

نیما وقتی به آلمان رسید بلافاصله بازی کرد و متاسفانه نتوانست آن بازی را ببرد اما بازی دوم خود را برد و به علت گیم شماری نتوانست به مرحله دوم صعود کند در رقابتهای امید هم بازیکنی را برد که 130 پله از نظر رنکینگ جهانی از او برتر بود؛ نیما بازیکن خوش آتیه ای است اما کمی دیر گرم می شود اگر قرعه اش به شکلی باشد که با چند بازیکن ضعیف تر بازی کند سپس می تواند موفق تر باشد.

وی درباره باخت دوباره نوشاد مقابل تیمر بول گفت: برای بردن تیمو بول باید تمرینات هم مثل او باشد آنها با امکانات خوبی تمرین می کنند و آمادگی بیشتری دارند نوشاد هیچ کدام از شرایط تمرینی بازیکنان خوب دنیا را ندارد اما هم پای آنها بازی می کند اما در رده سنی زیر 21 سال نوشاد عملکرد بسیار خوبی داشت و در نهایت موفق شد پرچم کشورمان را بالا ببرد و اول شود.

عالميان درباره مسابقات لهستان که پیش روی برادران عالمیان است گفت: این رقابتها 17 تا 21 آبان برگزار می شود و میدانم که نوشاد در آلمان بازی های سختی را داشته و بدنش خسته است اما امیدوارم در این مسابقات هم موفق شود

ارسال دیدگاه