دفعات بازدید: 678

تاریخ انتشار: 1390/07/30 - 23:50

حراست پتروشیمی کارون شگفتی ساز مسابقات طناب کشی

 

به گزارش خبرگزاری ورزش و جوانان ماهشهر مرحله سوم از چهارمین جشنواره علمی فرهنگی ورزشی حراست شرکتهای پتروشیمی منطقه ماهشهر با اعلام برندگان رشته طناب کشی به کار خود پایان داد.

این جشنواره سومین روز فعالیت خود را در تاریخ 24 مهر ماه، به میزبانی شرکت پتروشیمی مارون و با رقابت ورزشکاران در رشته طناب کشی پیگیری کرد.

در این مسابقات که به صورت گروهی و با مشارکت 98 ورزشکار در قالب 14 تیم برگزار شد، تیمها بر اساس قرعه در چهار گروه به رقابت پرداختند و در نهایت تیم حراست شرکت پتروشیمی کارون موفق به کسب مقام اول شد؛ همچنین تیم های حراست شرکت های پتروشیمی فن آوران و مارون به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب كردند.

گفتنی است، تیم حراست سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در این مرحله از مسابقات به مقام چهارم رسید.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون، تعدادی از رؤسای حراست پتروشیمی ها و تعدادي از کاركنان شرکت میزبان از جمله تماشاگران این مسابقات جذاب و دیدنی بودند.

بر اساس اعلام دبیر خانه جشنواره این رقابتها، روز سه شنبه 26 مهر ماه، با برگزاری مسابقات رشته نمایش هنرهای رزمی در سالن شهید شیرعلی نژاد ناحیه صنعتی ماهشهر، به میزبانی سازمان منطقه ویژه ادامه خواهد یافت و نتايج دور دوم مسابقات كه متعلق به رشته ي تيراندازي است؛ كماكان اعلام نشده است.

ارسال دیدگاه