دفعات بازدید: 1,433

تاریخ انتشار: 1391/08/19 - 1:38

خوزستان نايب‌قهرمان ليگ جودو آينده‌سازان نوجوانان كشور شد

خوزستان در دومين دوره مسابقات ليگ جودو آينده‌سازان المپيك نوجوانان كشور، عنوان دوم را ازآن خود كرد.

حسين سعدالله‌خاني، رييس هيات جودو استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: اين رقابت‌ها با شركت 16 تيم در دو گروه هشت تيمي در تهران برگزار شد.

وي ادامه‌داد: از گروه A اين مسابقات تيم خوزستان و پرسپوليس كاشي يزد به مرحله پاياني صعود و از گروه B نيز تيم‌هاي دانشگاه آزاد و مقاومت به مرحله نهايي راه پيدا كردند.

رييس هيات جودو خوزستان افزود: روز گذشته (17 آبان‌ماه) نيز ‌ما توانستيم پرسپوليس را با نتيجه 5 بر 4 شكست دهيم و در بازي بعد مقابل دانشگاه آزاد قرار گرفتيم كه اين تيم را نيز با همين نتيجه مغلوب كرديم.

وي بيان‌كرد: در ديدار پاياني برابر مقاومت قرار گرفتيم كه تيمي خوب و از بازيكنان ملي‌پوش نيز بهره‌ مي‌برد اما متاسفانه اين بازي را واگذار كرديم و با كسب شش امتياز در مكان دوم ايستاديم. همچنين تيم‌هاي مقاومت و پرسپوليس با كسب 9 و سه امتياز عنوان‌هاي اول و سوم را به دست آوردند.

سعدالله‌خاني خاطرنشان‌كرد: از عملكرد بازيكنان‌مان راضي هستم. هيچ كس فكر نمي‌كرد ما اين جايگاه را به دست آوريم و اين موضوع مورد تعجب همگان شده بود. اميدوارم با نايب‌قهرماني در اين رقابت‌ها، حمايت از ما بيشتر شود.

وي با بيان اين‌كه مسابقات در سطح بسيار خوبي برگزار شد و تيم‌ها بسيار آماده بودند، ادامه‌داد: در اين رقابت‌ها بازيكنان اوزان 55، 66 و 90+ كيلوگرم تيم‌ ما به عنوان بهترين تكنيك‌زن شناخته شدند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • رضارویین تن

    تاریخ : ۲۰ - آبان - ۱۳۹۱

    این برد رو به این عزیزان تبریک میگم


ارسال دیدگاه