دفعات بازدید: 1,085

تاریخ انتشار: 1391/08/20 - 23:30

پرویز نوذری : در رشته پینگ پنگ حرف های بسیاری برای گفتن داریم

 

رييس هيات تنيس روي ميز ماهشهر معتقد است اين رشته در اين شهرستان شرايط مطلوبي دارد و فراتر از سطح كشور، حرف‌هاي بسياري براي گفتن داريم.

 

پرويز نوذري در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: در تمام رده‌هاي سني فعاليت و پتانسيل‌هاي خوبي داريم و خوشبختانه شركت‌هايي كه در ماهشهر هستند بسيار حمايت‌مان مي‌كنند.

وي ادامه‌داد: ‌تعامل‌مان با شركت‌هايي كه در ماهشهر هستند، خوب است كه به نظرم اين تعامل در روند رو به رشد اين رشته تاثيرگذار بوده است به طوري‌كه سال گذشته تيم پتروشيمي بندرامام توانست در ليگ برتر كشور عنوان قهرماني را ازآن خود كند.

رييس هيات تنيس روي ميز استان خاطرنشان‌كرد: ما بيشتر ميزباني‌هاي مسابقات را كه استان از ما بخواهد، بر عهده مي‌گيريم. سال گذشته نيز ميزبان رقابت‌هاي كشوري در ماهشهر بوديم.

وي در ادامه با بيان اين‌كه تنها هياتي مي‌باشيم كه داراي سايت هستيم، گفت: در كل از نظر امكانات نرم‌افزاري و سخت‌افزاري مشكلي نداريم و به نظرم وضعيت خوبي داريم.

نوذري اظهاركرد: اداره ورزش و جوانان و فرماندار ماهشهر تعامل بسياري با ما دارند و به نظرم حمايت‌هاي آن‌ها در توسعه رشته‌هاي ورزشي ماهشهر بسيار تاثيرگذار بوده است.

وي درباره فعاليت اين شهرستان در رده ‌سني پايه عنوان‌كرد:‌ به طور كلي اين رده‌ سني در استان دچار مشكل است ولي ما قصد داريم با برنامه‌‌ريزي‌هايي كه مدنظرمان است اين رده سني را توسعه بخشيم.

رييس هيات تنيس روي ميز ماهشهر به تعامل خوب‌ اين هيات با آموزش و پرورش اشاره كرد و گفت: ‌از اين ارگان خواسته‌ايم تا نفرات مورد نظر را در تمرينات ما شركت دهند تا بتوانيم استعدادهاي اين رشته را شناسايي كنيم.

وي درباره فعاليت بخش بانوان خاطرنشان‌كرد: در اين بخش نيز فعاليت خوبي داريم و مربيان‌مان نيز عملكرد مطلوبي دارند و هر زمان كه مسابقه‌اي بوده است، شركت كرده‌ايم. ما زهرا علوي را كه داراي رنكينگ جهاني و بازيكن ملي‌پوش و داراي عنوان‌هاي برون‌مرزي است را در اين جا داريم.

نوذري در ادامه به برگزاري جام سيدنويد حجازي در اين شهرستان اشاره و اظهاركرد: او يكي از تنيسورهاي جوان ماهشهر بود و 17 سال است كه بعد از درگذشت اين بازيكن، ‌اين جام را برگزار مي‌كنيم. امسال نيز از دهم تا پانزدهم آبان‌ماه اين جام را با حضور بازيكنان ملي‌پوش برگزار مي‌كنيم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :6

  • لطف الله متقی

    تاریخ : ۲۱ - آبان - ۱۳۹۱

    عرض سلام دارم خدمت برادرو دوست و رقیب فوتبالی خوبم پرویز خان نوذری.خوشجالم از اینکه از شما که جزو پیشکسوتان ورزش شهرمان در رشته فوتبال و پینگ پنگ بودید،در این عرصه باز هم خدمت میکنید. بی شک استفاده از وجود شما عزیزان در این راستا میتواند در ورزش شهر ما اثرات مطلوب خود را در دراز مدت نشان دهد. موفقیت و سرافرازی ایشان در پیشبرد اهداف ورزشی شهرمان ،آرزوی من است.


  • مهدی شهریاری

    تاریخ : ۲۱ - آبان - ۱۳۹۱

    با سلام به جناب نوذری! از اینکه همچنان شما را پر امید پویا و پر انرژی در این زمینه میبینم خوشحالم و آرزوی موفقیت روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم.


  • سعيد پورمطرود

    تاریخ : ۲۹ - آبان - ۱۳۹۱

    بنام خدا و باسلام
    سايت پينگ پنگ ماهشهر مربوط به سال 1390 بوده و ديگر فعال نمي باشد
    اگر سايت جديدي و فعالي دارد آدرس آنرا لطفا قيد نما ئيد
    با تشكر


  • بهار

    تاریخ : ۲۹ - آبان - ۱۳۹۱

    سلام آقا سعید درست اومدید. سایت فعال و به روز پینگ پنگ ماهشهر همینجاست .همین پایگاه .معلوم نیست؟!


  • سعيد پورمطرود

    تاریخ : ۱ - آذر - ۱۳۹۱

    بنام خدا و بااحترام
    سلام خانم بهار يا آقا بهار
    همين پايگاه سايت پينگ پنگ ماهشهر است ؟
    پس چرا اسم آن پايگاه خبري ورزش و جوانان ماهشهر است
    اگربه متن بالا توجه كنيد آقاي نوذري گفته اند تنها هياتي هستيم كه داراي سايت هستيم در ضمن دراين پايگاه همانطوري كه در منوي بالاي آن ملاحظه مي كنيد عنوان ورزشهاي مختلف هست مثل فوتبال و بسكتبال و ورزش هاي همگاني و يكي از عنوان ها پينگ پنگ است پس نمي توان اين سايت را سايت پينگ پنگ ماهشهر دانست . سايت مورد نظر شما اواخر سال 1390 غيرفعال شده است و تيديل شده به اين سايت پس نمي توان گفت هيات پينگ پنگ تنها هياتي است كه داراي سايت مي باشد
    اگر اينطور فرض كنيم پس تمام هياتها داراي سايت هستند.
    در ضمن زير عكس آقاي نوذري نيز سايت همگاني درج شده است يعني از آرشيو هيات ورزشهاي همگاني آمده است نه پينگ پنگ


  • سعيد پورمطرود

    تاریخ : ۱۱ - آذر - ۱۳۹۱

    بنام خدا و با احترام
    1- ازتلاشتان در مديريت سايت تشكر مي نمايم
    2- من هم از علاقه مندان سايت هاي ورزشي هستم و سايت شما را در جدول مورد علاقه هاي خودم قرار داده ام براي اطلاع از امورات ورزش ماهشهر
    3- فقط مي خواستم پينگ پنگ سايت اختصاصي ندارد كه آقاي نوذري عزيز به آن اشاره كرده بودند بهتر بود ميگفتند كه اخبار اين رشته ورزشي را ميتوانيد در سايت شما دنبال كنند كه براي خسته نباشيد و قدرداني از شما و همكاران شما لازم است
    4- براي بالندگي و ارتقائ هرچه بيشتر اين سايت و خبرهايي از پيشرفت ورزش ماهشهر دعا گو هستم
    موفق باشيد


ارسال دیدگاه