- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

پرویز نوذری : در رشته پینگ پنگ حرف های بسیاری برای گفتن داریم

 

رييس هيات تنيس روي ميز ماهشهر معتقد است اين رشته در اين شهرستان شرايط مطلوبي دارد و فراتر از سطح كشور، حرف‌هاي بسياري براي گفتن داريم.

 

پرويز نوذري در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: در تمام رده‌هاي سني فعاليت و پتانسيل‌هاي خوبي داريم و خوشبختانه شركت‌هايي كه در ماهشهر هستند بسيار حمايت‌مان مي‌كنند.

وي ادامه‌داد: ‌تعامل‌مان با شركت‌هايي كه در ماهشهر هستند، خوب است كه به نظرم اين تعامل در روند رو به رشد اين رشته تاثيرگذار بوده است به طوري‌كه سال گذشته تيم پتروشيمي بندرامام توانست در ليگ برتر كشور عنوان قهرماني را ازآن خود كند.

رييس هيات تنيس روي ميز استان خاطرنشان‌كرد: ما بيشتر ميزباني‌هاي مسابقات را كه استان از ما بخواهد، بر عهده مي‌گيريم. سال گذشته نيز ميزبان رقابت‌هاي كشوري در ماهشهر بوديم.

وي در ادامه با بيان اين‌كه تنها هياتي مي‌باشيم كه داراي سايت هستيم، گفت: در كل از نظر امكانات نرم‌افزاري و سخت‌افزاري مشكلي نداريم و به نظرم وضعيت خوبي داريم.

نوذري اظهاركرد: اداره ورزش و جوانان و فرماندار ماهشهر تعامل بسياري با ما دارند و به نظرم حمايت‌هاي آن‌ها در توسعه رشته‌هاي ورزشي ماهشهر بسيار تاثيرگذار بوده است.

وي درباره فعاليت اين شهرستان در رده ‌سني پايه عنوان‌كرد:‌ به طور كلي اين رده‌ سني در استان دچار مشكل است ولي ما قصد داريم با برنامه‌‌ريزي‌هايي كه مدنظرمان است اين رده سني را توسعه بخشيم.

رييس هيات تنيس روي ميز ماهشهر به تعامل خوب‌ اين هيات با آموزش و پرورش اشاره كرد و گفت: ‌از اين ارگان خواسته‌ايم تا نفرات مورد نظر را در تمرينات ما شركت دهند تا بتوانيم استعدادهاي اين رشته را شناسايي كنيم.

وي درباره فعاليت بخش بانوان خاطرنشان‌كرد: در اين بخش نيز فعاليت خوبي داريم و مربيان‌مان نيز عملكرد مطلوبي دارند و هر زمان كه مسابقه‌اي بوده است، شركت كرده‌ايم. ما زهرا علوي را كه داراي رنكينگ جهاني و بازيكن ملي‌پوش و داراي عنوان‌هاي برون‌مرزي است را در اين جا داريم.

نوذري در ادامه به برگزاري جام سيدنويد حجازي در اين شهرستان اشاره و اظهاركرد: او يكي از تنيسورهاي جوان ماهشهر بود و 17 سال است كه بعد از درگذشت اين بازيكن، ‌اين جام را برگزار مي‌كنيم. امسال نيز از دهم تا پانزدهم آبان‌ماه اين جام را با حضور بازيكنان ملي‌پوش برگزار مي‌كنيم.