دفعات بازدید: 809

تاریخ انتشار: 1391/08/22 - 2:17

شهسواری: بانوان بعد از المپیک به مسابقه‌های برون مرزی نرفته‌اند

بانوی المپیکی پینگ پنگ ایران که قرار است با یک تیم اصفهانی در لیگ برتر حضور یابد خود را برای حضور در مسابقه‌های کاپ فجر آماده می‌کند.

 

ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت تمرین خود اظهار کرد: تمرین تیم را در خانه انجام می‌دهم و قرار است از 20 تا 28 اردوی تیم ملی آغاز می‌شود تا خود را برای مسابقه‌های جام فجر تهران آماده کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه اطلاع ندارد چه کسی مربی تیم ملی است گفت: مهم‌تر از این که چه کسی مربی تیم ملی است که اردوها به صورت منظم و پابرجا برگزار شود تا از نظر بدنی افت نکنیم.

 

بانوی المپیکی پینگ پنگ ایران ادامه داد: آمادگی خوبی دارم و خود را برای حضور در مسابقه‌های لیگ آماده می‌کنم معتقدم که این رقابت‌ها باعث پیشرفت روزافزون ما می‌شود.

 

شهسواری با بیان اینکه امسال در تیم فولاد مبارکه اصفهان بازی خواهد کرد گفت: امسال لیگ از سطح کیفی خوبی برخوردار است و فولاد هم تیم خوبی است که امیدواریم بتوانیم قهرمان لیگ شویم.

 

بانوی المپیکی پینگ پنگ ایران درباره این که چرا در مسابقه‌ها نفرات برتر لیگ بازی نکرد گفت: دچار آنفولانزای شدید بودم و نمی‌توانستم در این رقابت‌ها بازی کنم، فدراسیون هم گفت که باید حضور بیابم و انصرافم را از این مسابقه‌ها اعلام کنم من به تهران آمدم و وقتی مسئولان برگزاری حالم را دیدند با انصرافم موافقت کردند و حتی پزشک مسابقه‌ها گفت که نمی‌توانم مسابقه بدهم.

 

وی در پاسخ به این که بعد از المپیک تیم‌های مردان به پروتورهای جهانی اعزام شده است اما این اتفاق برای بانوان نیفتاده گفت: متاسفانه پس از المپیک به پروتور و یا مسابقه‌های بین‌المللی اعزام نشدیم البته تیم مردان به چند پروتور جهانی فرستاده شده است من تنها برنامه‌ای که از آن باخبر هستم مسابقه‌های جهانی فرانسه است که سال آینده برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: به هر حال حضور در مسابقه‌های بین‌المللی برایمان تجربه خوبی است اما حالا که به این رقابت‌ها اعزام نمی‌شویم پیگیری هم بکنیم کاری از دست‌مان برنمی‌آید.

ارسال دیدگاه