دفعات بازدید: 759

تاریخ انتشار: 1391/08/23 - 20:53

سرمربي تيم بسكتبال صنايع ماهشهر: براي پتروشيمي حريف دست و پا بسته‌اي نيستيم

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر پيش از ديدار تيمش برابر پتروشيمي بندرامام در رقابت‌هاي ليگ برتر كشور گفت: سعي مي‌كنيم در اين ديدار حريف دست و پا بسته‌اي نباشيم.

 

علي توفيق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه خوزستان اظهاركرد: پتروشيمي باتوجه به مهره‌چيني‌اي كه داشته، تيم بسيار خوبي است و روي كاغذ نفر به نفر اين تيم نسبت به ما بهتر و آماده‌تر هستند.

وي ادامه‌داد: پتروشيمي باتوجه به بازيكنان بسيار و سياست‌گذاري‌اي كه در اين تيم صورت گرفته است و همچنين نماينده ايران در مسابقات غرب آسيا مي‌باشد و نگاهي به صعود به جام باشگاه‌هاي آسيا دارد، نشان مي‌دهد كه اين تيم به مراتب نسبت به ما بهتر بسته شده است.

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر درباره آمادگي تيمش براي اين ديدار عنوان‌كرد: تمرينات‌مان را براي اين بازي از ابتداي هفته آغاز كرديم. ما بازيكنان جوان و با انگيزه‌اي داريم و سعي مي‌كنيم با تمريناتي كه روند صعودي داشته است، بازي خوبي مقابل پتروشيمي انجام دهيم. فكر مي‌كنم در اين مسابقه فريد حقايقي كه يكي از بازيكنان اصلي و خوب‌مان است را به دليل آسيب‌ديدگي‌اي كه از ناحيه بيني در ديدار مقابل زنجان برايش به وجود آمد، در اختيار نداشته باشيم كه نبود او مي‌تواند در اين بازي تاثيرگذار باشد.

وي با بيان اين‌كه بازي دربي حساسيت خاص خود را دارد، گفت: اين مسابقه نيز مانند هر دربي كه در هر جاي دنيا و كشور ما برگزار مي‌شود، حساسيت خاصي دارد ولي ما سعي مي‌كنيم وارد حاشيه و اين گونه حساسيت‌ها نشويم و يك بازي خوب و سالم را به نمايش بگذاريم.

توفيق در ادامه به شكست تيمش در ديدار هفته دوم برابر تيم زنجان اشاره و بيان‌كرد: اين شكست مي‌تواند چند دليل داشته باشد؛ يكي اين‌كه حضور تيم ما در اين رقابت‌ها در لحظات آخر مشخص شد  و ديگر اين‌كه باتوجه به سياست‌گذاري مديران باشگاه، ما بيشتر به فكر آينده بسكتبال ماهشهر هستيم تا نتيجه‌گرايي؛ به صورتي كه 90 درصد بازيكنان تيم ما بومي هستند.

وي افزود: زنجان بسيار زودتر از ساير تيم‌ها بسته شد و اردوهاي آمادگي‌اش را آغاز كرد و از بازيكنان شاخص و مربي توانمندي نيز بهره مي‌برد. به هر حال اين موارد باعث شكست‌ ما برابر اين تيم شد.

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر بيان‌كرد: به نظرم بي‌تجربگي بازيكنانم آشكار است اما اميدوارم بازي به بازي اين مشكل برطرف شود. بازيكنانم انگيزه دارند و مي‌توانيم در ديدارهاي آينده روند بهتري را پيش بگيريم.

ارسال دیدگاه