دفعات بازدید: 838

تاریخ انتشار: 1391/08/23 - 21:31

هاشمی: از ایران نمی روم ، صمد برای من همتا ندارد

سرمربی سابق تیم بسکتبال مهرام تهران، باتاکید براینکه نمی توان تاریخ و واقعیت ها را تحریف کرد، افزود: از ایران نمی روم و سعی می کنم تا با شرایط پیش آمده کنار بیایم.

مصطفی هاشمی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، گفت: آدم ها به دنیا نمی آیند که همه چی طبق نظر آنها جریان داشته باشد، بلکه باید خود را با شرایط پیش امده وقف داده و بر آن تاثیر گذاشته و از آن بهره ببرند.

وی ادامه داد: شاید اجحاف شده باشد،اما من یاد گرفته ام که صبور بوده و کمتر صحبت کنم و باید به آینده نگاه کنیم.

سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال مهرام، گفت: بحث قسمت به یک طرف، اما تاریخ را نمی توان تحریف کرد.از هیچ کس دلخور نبوده و امیدوارم خانواده بسکتبال همیشه شاد باشد.

وی تصریح کرد: زندگی ادامه خواهد داشت و من هم با شرایط پیش آمده روبه رو می شوم و سعی می کنم زندگی سالم خود را ادامه دهم و به عشق خودم یعنی بسکتبال بپردازم.

وی اظهارداشت: برای من فقط بسکتبال مهم است و دوست ندارم از مملکت بروم . می خواهم در کشورم به رشته مورد علاقه خود خدمت کنم.

هاشمی خاطرنشان کرد: من عاشق بسکتبال هستم و اگر مربی هم نباشم به این رشته ادامه می دهم و درسالن ها حضور پیدا می کنم. امیدوارم بسکتبال ایران روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال کشورمان در خصوص اینکه آیا اتفاقات رخ داده باعث نمی شود تا او هم مانند سعید فتحی ازبسکتبال دلسرد شود، گفت: من عاشق بسکتبال هستم و با این رشته زندگی می کنم و می دانم فتحی هم عاشق بسکتبال است و برای او هم شرایطی ایجاد شد که در این رشته کمرنگ حضور داشته باشد.

وی تاکید کرد: من با فتحی بزرگ شدم و می دانم او عاشق بسکتبال است . شاید سعید فتحی نیرو برای ادامه دادن این وضعیت نداشت، اما من این کار را ادامه می دهم.

هاشمی خاطرنشان کرد: سعی می کنم با امید در راه موفقیت قدم بزنم و می خواهم فضایی باشد که همه همدیگر را دربسکتبال دوست داشته باشند. مطمئن باشید اگر در بسکتبال همدیگر را بزرگ کنیم و از فضای نفرت دوری کنیم، به سود این رشته است.

پرافتخارترین مربی بسکتبال ایران، گفت: این بسکتبال یک روز برای ما هم تمام می شود وچشمان مان درچشم هم می افتد، باید جوری باشد که از دیدن هم دور نشویم.

وی افزود: اگر در این مدت حرف بدی از من زده شده عذرخواهی می کنم و به شاگردان خود که البته اسم شان را شاگرد نمی توان گذاشت، زیرا تمام آنان دوستان من هستند، توصیه می کنم با قدرت به ورزش بپردازند.

هاشمی اظهارکرد:به مهدی کامرانی، فرید اصلانی ودیگر بازیکنان بویژه صمد نیکخواه بهرامی که کاپیتان تیم ملی است وبرای من همتا ندارد، توصیه می کنم که با قدرت کار خود را دنبال کنند، من ازخوب بودن آنها لذت می برم و می خواهم نشان دهند که برای بسکتبال درست کار کرده ام.

وی درخصوص اینکه چه زمانی به لیگ بازمی گردد،گفت:این را خدا می داند ودرهرچیزی خیری هست.همه چیزها را خداوند مقدر می کند ونباید برای کسی نقشه بکشیم و آنقدر به خدا توکل دارم که این اتفاقات زیاد مهم نیست و چیز های مهم تری برای من وجود دارد.

ارسال دیدگاه