دفعات بازدید: 1,105

تاریخ انتشار: 1391/08/23 - 21:54

هفته تقريبا بد فوتبال خوزستان، در هفته هفتم ليگ سه کشور

روزنامه ی نورخوزستان: در ديدارهاي هفته هفتم مسابقات فوتبال ليگ دسته سوم باشگاه هاي کشور اگر هم تيم شهرداري ماهشهر توانست در شهر گراش از استان فارس توانست باحريف گراشي يک بر يک مساوي کند و يک امتياز بگيرد اما دو تيم کارون اهواز، سيمان بهبهان هر دو در بازي خانگي نتيجه را تقديم تيم هاي ميهمان نمودند و در موقعي مي توان ارزيابي کرد فوتبال خوزستان در هفته هفتم تقريبا هفته اي خوب نداشت. 
در اهواز تيم کارون با تيم شهرداري نقده بازي داشت نقده ايها با در دست داشتن مکان صدرنشيني بازيهاي گروه 4 به اهواز آمدند و در مقابل تيم کارون اهواز که اين تيم نيز 9 امتياز و در مکان دوم جاي داشت، بازي کرد. 
ارايه بازي خوب و بعد از سوي دو تيم ميهمان و ميزبان فاکتوري شد تا تيم شهرداري نقده با پيروزي سه بر صفر زمين را ترک گويد و خود را با 12 امتياز صدرنشين بازيهاي گروه خود مطرح کنند. 
تيم سيمان بهبهان هم در زمين خود در مقابل تيم اميد کيش با حساب دو بر يک مغلوب و به اين شکست باز هم چند قدم از مکان صدرنشيني که در هفته هاي اول آنرا در دست داشت دور شد.‏ 
گفتني اين مسابقات در 9 گروه 7 و 8 تيمي در جريان است و با انجام بازيهاي هفته ميتوان بازيهاي مرحله رفت گروه هاي که تيمي مي باشند تمام شد اشاره شود . 
و ا ما تيم شهرداري ماهشهر با اين تساوي در گرايش تا رده ششم جدول بازيهاي گروه هشتم بالا رفت اين سه تيم خوزستاني در هفته آينده به اين شکل به ديدار حريف بعدي خود مي روند. 
کارون اهواز در اهواز با نماينده روانسرا کرمانشاه بازي خواهد داشت شهرداري ماهشهر باز در ماهشهر با تيم کارگر بنه گز بوشهر روبرو خواهد شد و سيمانيها هم در شهر خود با تيم گراش از استان فارس بازي خواهند داشت.

ارسال دیدگاه