دفعات بازدید: 806

تاریخ انتشار: 1391/08/24 - 10:30

کعبی زاده: مقايسه والیبال بانوان با دیگر رشته ها اشتباه است / وظیفه فدراسیون بازیکن سازی نیست

صدیقه کعبی زاده نائب رئیس فدراسیون والیبال در امور بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: حضور در مسابقات برون مرزی دارای هزینه های بسیار زیادی است که جذب این اعتبار از سوی فدراسیون کار بسیار سختی است و با توجه به شرح وظایف فدراسیون ها ما هیچ وظیفه ای در خصوص جذب حامی مالی نداریم.

وی با بیان اینکه در ورزش باشگاه ها وظیفه بازیکن سازی را برعهده دارند گفت: فدراسیون والیبال به دلیل اینکه اعزام های برون مرزی را در برنامه های رشته و توسعه ورزشی قهرمانی بانوان برنامه کاری خود دارد و وظیفه باشگاه ها در بازیکن سازی را نیز انجام می دهد، در مقایسه با بسیاری از فدراسیون های ورزشی هزینه های مضاعف را متحمل می شود.

نائب رئیس فدراسیون والیبال در امور بانوان به برخی انتقادها از تعداد تیم های لیگ برتری والیبال زنان اشاره کرد و گفت: مقایسه فدراسیون والیبال با دیگر رشته هایی که ورزش تیمی دارند اما اعزام برون مرزی ندارند کار اشتباهی است زیرا این فدراسیون ها تمام بودجه خود را تنها برا مسابقات داخلی صرف می کنند بنابراین شاید تعداد تیم های لیگ برتری آنها بیشتر از والیبال باشد.

وی تصریح کرد: فدراسیون والیبال در سال جاری و سال گذشته هزینه های زیادی را برای برگزاری اردوهای آمادگی و اعزام تیم ملی بانوان به رقابت های بین المللی صرف کرده است ما علاوه بر اینکه باید به عنوان یک تیم مسلمان جایگاه به دست آمده خود را در مسابقات بین المللی حفظ کنیم، باید در راه ارتقای آن نیز تلاش کنیم.

وی در خصوص آخرین تحولات برگزاری لیگ برتر والیبال زنان ایران نیز گفت: تاکنون شش تیم حضورشان در مسابقات قطعی است برخی از علاقمندان هم درصدد جذب حامی مالی هستند که تا پایان این هفته مهلت دارند.

با وجود اینکه وظیفه فدراسیون جذب حامی مالی نیست ولی ما سعی داریم با مذاکرات و رایزنی ها چند اسپانسر دیگر برای شرکت در لیگ اعلام آمادگی کنند.

وی در خصوص زمان قرعه کشی و چگونگی برگزاری این رقابت ها گفت: اگر تا هشت تیم حضور داشته باشند مسابقات لیگ برتر در یک گروه انجام خواهد شد هفته آینده نیز قرعه کشی این رقابت ها برگزار می شود و 10 روز بعد از زمان قرعه کشی نیز مسابقات آغاز خواهد شد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • مسعود گلاب

    تاریخ : ۲۵ - آبان - ۱۳۹۱

    چهارشنبه 24 آبان 1391 08:53 ب.ظ
    دومین برد مناطق نفتخیز جنوب
    نوع مطلب: (خبری ،) توسط: مسعود گلاب
    ارسال به ارسال به 100 درجه کلوب دات کام

    در بازی پر اشتباه خودمان پیروز شدیم…

    مناطق نفتخیز جنوب 3 مقاومت بسیج تبریز 0

    مناطق نفت خیز جنوب
    – مقاومت بسیج تبریز
    3 – 0 27 – 25 27 – 25 25 – 20

    گواشیر کرمان – گل گهر سیرجان
    1 – 3 17 – 25 25 – 21 19 – 25 24 – 26

    پانزده خرداد پیشوا – دلیران دشتی بوشهر
    0 – 3 19 – 25 17 – 25 21 – 25

    مسعود گلاب: تیم مناطق نفتخیز جنوب در هفته دوم رقابتهای لیگ یک کشور میزبان تیم مقاومت تبریز بود که در پایان با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان گردید. این پیروزی در حالی بدست آمد که اشتباهات فردی بازیکنان بزرگترین مشکل دیدار امروز ما بود. با توجه به اینکه حملات تیم مقاومت تبریز تکیه بر دو بازیکن سرعتی و پشت خط زن این تیم بود ولی هرچه از روند بازی گذشت تیم نفت برتری محسوسی پیدا کرده و در نهایت پیروز میدان بودیم. تعویض های مکرر در ست اول و دوم وحضور موثر بازیکنان ذخیره نیز نکته حائز اهمیت این دیدار بود.برای رسیدن به هماهنگی و برگزاری بازی کم اشتباه نیازمند تعداد مسابقات بیشتری هستیم که با صبر و حوصله و ممارست به این مهم خواهیم رسید.

    با تشکر از همه شما دوستان که همچون بازی گذشته تیم استان را حمایت کردید ولی واقعا ظرفیت تماشاگران والیبالی استان همین است؟؟؟


  • شعبانی

    تاریخ : ۲۶ - آبان - ۱۳۹۱

    با سلام

    یه جائیه تودنیا همه براش می میرن / تموم حاجتاروهمه ازش میگیرن

    بین دونهرآبه .یه سرزمین خشکه / شمیم باغ ولاله اش خوشبو زعطر موشکه

    شبای جمعه زهرا زائر این زمینه / سینه زن حسینه . یل امل البنینه…..

    فرارسیدن ماه محرم را به عزاداران راستینش تسلیت عرض میکنم.


  • مسعود گلاب

    تاریخ : ۲۶ - آبان - ۱۳۹۱

    http://valiballlove.mihanblog.com/

    با کمال تأسف باخبر شدیم امید جوادی مجد (پاسور دو دوره منتخب خوزستان در رده نوجوانان ) در اثر صانحه دار فانی را وداع گفت. این مصیبت را به جامعه ورزش، خصوصا والیبال خوزستان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای متوفی طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم.
    مسعود گلاب


ارسال دیدگاه