دفعات بازدید: 2,260

تاریخ انتشار: 1391/08/27 - 22:25

سرپرست پتروشيمي بندرامام: برابر صنايع ماهشهر بازي سختي نداشتيم

سرپرست تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام پس از شكست صنايع پتروشيمي ماهشهر در هفته سوم رقابت‌هاي ليگ برتر كشور گفت: فكر مي‌كنم بازي سختي براي بازيكنان‌مان نبود.

 

هوشنگ مرمزي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه خوزستان اظهاركرد: بازي خوب و بدون حاشيه‌اي با صنايع ماهشهر داشتيم و بازيكنان نيز تمام تلاش خود را كردند. باتوجه به اين‌كه با تيم ماهشهر ارتباط داريم، اين بازي در يك جمع دوستانه برگزار شد.

 

وي افزود: در تمام كوارترها جلو بوديم و با اختلاف 19 امتياز اين بازي را به سود خود به پايان رسانديم. بايد توجه داشته باشيم كه بضاعت تيم صنايع ماهشهر همين است و 90 درصد تركيب اين تيم از بازيكنان بومي تشكيل شده است و نمي‌توان از اين تيم زياد انتظار داشت كه مقابل تيم‌هاي بزرگ نتايج خوبي بگيرد ولي همين كه اين تيم توانسته است با بازيكنان بومي يك پشتوانه براي خود بسازد و از بايكنان بومي حمايت كند، به نظرم بسيار ارزشمند است.

 

مرمزي با ابراز رضايت نسبي از عملكرد بازيكنان تيمش گفت: شخصا صد درصد از عملكرد همه راضي نيستم اما دركل همه خوب بازي كردند و مي‌توان گفت بازي زياد سختي برايشان نبود. بازيكنان ‌ما در ديدارهاي بزرگ‌تر و سخت‌تر بهتر خود را نشان مي‌دهند.

 

وي در ارزيابي خود از تيم صنايع ماهشهر عنوان‌كرد: به نظر من اين تيم تمام تلاش خود را كرد و در لحظاتي خيلي خوب بازي مي‌كردند. باتوجه به مشكلاتي كه اين تيم داشت و در لحظات آخر بسته شد، بيشتر از اين نيز تمي‌توان از آن انتظار داشت. فكر مي‌كنم اين تيم در هفته‌هاي آينده بهتر كار كند.

 

سرپرست تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام بيان‌كرد: ما با تمام قوا در اين بازي ظاهر شديم و هيچ حريفي را دست‌كم نمي‌گيريم. در بازي بعدي پنج‌شنبه (دوم آذرماه) ميزبان تيم البدر بندركنگ هستيم. اين تيم نيز مانند صنايع ماهشهر بيشتر از بازيكنان بومي استفاده مي‌كند و تيم دونده و پرتلاشي است و ما اين تيم را نيز دست‌كم نمي‌گيريم و با تمام توان در اين ديدار حاضر خواهيم شد.

 

 وي درمورد پيش‌بيني نتيجه اين ديدار اظهاركرد: ما تلاش‌مان را مي‌كنيم ولي نتيجه دست خدا است. البته فكر نمي‌كنم مشكل زيادي داشته باشيم. مصدوم و محروم نداريم و در حال حاضر هم‌امتياز با تيم دانشگاه آزاد و به دليل معدل گل كمتر در رده دوم قرار داريم. تلاش مي‌كنيم در بازي اين هفته تفاضل گل خود را بالا ببريم و باتوجه به اين‌كه دانشگاه آزاد بازي سخت‌تري نسبت به ‌ما دارد، ممكن است نتايج، تغييراتي در جدول رده‌بندي به‌وجود آورد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • امین کاظمی نژاد

    تاریخ : ۲۸ - آبان - ۱۳۹۱

    با سلام ، کسب عنوان قهرمانی تنیس روی میز ایران را به سیده زهرا علوی و خانواده محترم و همچنین هیئت پینگ پنگ ماهشهر تبریک عرض مینمایم ، با آرزوی موفقیت های بیشتر برای بازیکنان شایسته ماهشهر .


ارسال دیدگاه