دفعات بازدید: 871

تاریخ انتشار: 1391/08/28 - 21:59

سرمربي تيم بسكتبال صنايع ماهشهر: مشكل بازيكنانم نداشتن خودباوري است

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر پس از شكست تيمش برابر پتروشيمي بندرامام در چارچوب رقابت‌هاي ليگ برتر كشور گفت: از عملكرد شاگردانم راضي هستم و مطمئنا عملكرد آن‌ها در ديدار‌هاي آينده بهتر مي‌شود.

 

علي توفيق در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه خوزستان اظهار‌كرد:‌ بازي بدي نبود و برخلاف اين‌كه همه فكر مي‌كردند در اين مسابقه تنش‌هاي سال گذشته به وجود بيايد، به اين صورت نشد و بازي در سلامت كامل انجام شد.

وي با بيان اين‌كه بازيكنانم در كوارتر اول، بازي خوبي را به نمايش گذاشتند، افزود: از عملكرد آن‌ها در اين نيمه بسيار راضي هستم ولي در كوارتر دوم باتوجه به توان تيم حريف و بضاعت ما، پتروشيمي عملكرد بهتري داشت به صورتي كه اختلاف امتياز حريف نسبت به ما بالاتر رفت.

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر عنوان‌كرد: اختلاف امتياز در كوارترهاي سوم و چهارم اين ديدار نيز حفظ شد و تيم حريف كه از بازيكنان باتجربه‌اي بهره مي‌برد، توانست اين بازي را با اختلاف 19 امتياز به سود خود به پايان برساند. پتروشيمي بندرامام براي قهرماني بسته شده است و چيدمان بازيكنان، نوع انتخاب آن‌ها و سرمايه‌گذاري مديران اين تيم نيز بر اين موضوع تاكيد دارد.

وي با اشاره به اين‌كه يك بازيكن خارجي جذب كرده‌ايم، خاطرنشان‌كرد: “پاويلاس كوكيناس” اهل ليتواني است و در پست پنج بازي مي‌كند. اين بازيكن روز پنجشنبه قبل از ديدار با پتروشيمي بندارمام به تيم ما پيوست و عصر همان روز نيز براي ما به ميدان رفت. پاويلاس در اين ديدار عملكرد بدي نداشت و در حد توانش كار كرد. اميدوارم در هفته‌هاي آينده با تيم هماهنگ شود و براي ما بيشتر تاثيرگذار باشد. اگر او بتواند نيازهاي ما را رفع كند با او ادامه مي‌دهيم در غير اين صورت به فكر بازيكن جايگزين براي وي خواهيم بود.

توفيق در پاسخ به اين سوال كه آيا قصد جذب بازيكن ديگري را داريد؟ عنوان‌كرد: بعيد به نظر مي‌رسد كه بازيكن ديگري جذب كنيم ولي اگر نياز باشد براي جايگزين در برخي پست‌ها به باشگاه پيشنهاد جذب بازيكن مي‌دهيم. مشكل اصلي تيم ما اين است كه بازيكنانم خودباوري لازم را ندارند و اكنون سعي مي‌كنيم آن‌ها را هر چه زودتر به خودباروي برسانيم تا بسكتبال منطقه سود ببرد.

وي درباره ديدار بعدي تيمش برابر مهرام گفت: مهرام تيمي است كه سابقه قهرماني در ليگ كشور و آسيا را دارد. هر چند اين تيم دچار تغيير و تحولاتي شده است و هفته گذشته شكست خورد ولي اين‌ها از شايستگي‌هاي بازيكنان و كادر فني مهرام كم نمي‌‌كند.

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر ادامه‌داد: ما به مهرام به عنوان يك حريف قدر نگاه مي‌كنيم و سعي مي‌كنيم تيم‌مان را براي اين ديدار آماده كنيم تا نمايش خوبي مقابل آن‌ها داشته باشيم. هدف يك مربي و بسكتباليست اين است كه از پيش باخته وارد زمين نشود و ما مي‌خواهيم يك بازي خوب مقابل مهرام ارايه دهيم.

ارسال دیدگاه