دفعات بازدید: 2,796

تاریخ انتشار: 1391/09/05 - 13:54

كاظمي‌نژاد: هیچ استانی توان مقابله با خوزستان را ندارد

سرمربي تيم وزنه‌برداري مناطق نفت‌خيز جنوب پيش از حضور تيمش در رقابت‌هاي ليگ برتر كشور گفت: تا صدر جدول فاصله‌ي چنداني نداريم و مي‌توانيم در اين هفته به جايگاه قبلي خود بازگرديم.

 

محمدرضا كاظمي‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه خوزستان اظهاركرد: تيم ما پس از تمرينات خوب و منظم در اين مدت، از نظر بدني شرايط خوبي دارد و انگيزه بازيكنان نيز براي برگشتن به صدر جدول، دوچندان شده است.

وي افزود: اگر در هفته قبل اين رقابت‌ها رضا آشوري وزنه‌بردار فوق سنگين ما دچار مصدوميت نمي‌شد، مي‌توانستيم صدر جدول را ازآن خود كنيم.

سرمربي تيم وزنه‌برداري مناطق نفت‌خيز ادامه‌داد: آشوري اكنون باتوجه به فيزيوتراپي كه انجام داده است، شرايط بهتري دارد ولي براي اين‌كه مصدوميتش به طور كامل برطرف شود، اين هفته را نيز استراحت مي‌كند.

وي بيان‌كرد: در اين هفته به احتمال زياد عليرضا كاظمي‌نژاد بعد از 9 ماه مصدوميت براي ما وزنه خواهد زد. اگر هم نتواند در اين هفته شركت كند، در رقابت‌هاي ليگ برتر جوانان كه 26 و 27 آذرماه در اهواز انجام مي‌شود، حضور مي‌يابد.

کاظمی‌نژاد اظهاركرد: تيم ما اكنون با اختلاف بسيار كمي نسبت به ملي‌حفاري در جايگاه دوم است ولي تفكر هر دو باشگاه در اولويت اول بر اين است كه نگذارند جام قهرماني از خوزستان خارج شود.

وی گفت: از روزي كه ليگ آغاز شد به غير از سال 79، جام قهرماني در خوزستان حفظ شده است و در حال حاضر هيچ استاني توان مقابله با خوزستان را ندارد.

به گزارش ايسنا، رقابت‌هاي ليگ برتر وزنه‌برداري كشور از هشتم تا دهم آذرماه در بوشهر انجام مي‌شود که خوزستان با دو تیم مناطق نفت‌خیزجنوب و ملی‌حفاری شرکت می‌کند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • شعبانی

    تاریخ : ۹ - اسفند - ۱۳۹۱

    با سلام خدمت آقای محمدرضاکاظمی نزاد

    واقعا که هیچ استانی توان مقابله با خوزستان را ندارد ونخواهد داشت..


ارسال دیدگاه