دفعات بازدید: 2,679

تاریخ انتشار: 1391/09/09 - 13:43

90 دقیقه فحاشی به فوتبال ماهشهر در ورزشگاه هندیجان!!!

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر بازی دو تیم شاهین ندسا ماهشهر و شاهین هندیجان با نتیجه 3 بر دو بسود شاهین هندیجان به پایان رسید اما تماشاگران این بازی 90 دقیقه با الفاظ رکیک و زننده که زیبنده ورزش نیست به بازیکنان و کادر فنی شاهین ندسا ماهشهر توهین کردند.

در ابتدا تماشاگرنماهای که روبروی زمین در یک مکان که ظاهرا قرار است سکوی ویژه ورزشگاه!!!! گردد ایستاده بودند و شروع به فحاشی به کاپیتان با سابقه شاهین ندسا ماهشهر نمودند و اما این فحاشی ها پایان ماجرا نبود زیرا در پایان بازی چندین نفر از این تماشاگران بسوی تیم شاهین ندسا حمله ور شدند و با تیکه های آجر تیم شاهین ندسا را بدرقه نمودند.

از نکات جالب دیگر در این مسابقه حمله ور شدن به سمت داور مسابقه بود که باعث شد چند دقیقه ای بازی متوقف شود!!!

حال چندین سوال پیش می آید :

1- آیا بردن به هر قیمتی میتواند زیبا باشد؟

2- یکنفر از کادر اجرایی باشگاه شاهین هندیجان در بین این افراد بود آیا نمیتوانست این تماشاگرنماها را دعوت به آرامش نماید؟

3- آیا رفتن دو سرباز وظیفه!!! به محض زدن سوت داور برنامه ریزی شده بوده؟

4- اگر تیکه های آجری که بسمت بازیکنان ماهشهر پرتاب شد به سر بازیکنی برخورد میکرد آیا باز هم کادر تیم شاهین هندیجان میگفتند کنترل تماشاگران به عهده ما نیست؟

در پایان امید است اینگونه حرکات غیر ورزشی را دیگر مشاهده نکنیم خصوصا برای دو تیم همنام که فاصله شهرشان با یکدیگر یکساعت نمیشود.

ضمناً جا دارد از جناب آقای اشکش سرمربی محترم باشگاه شاهین هندیجان که در پایان بازی با عذرخواهی از بازیکنان و کادر فنی باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین ندسا ماهشهر این تیم را بدرقه نمودند تشکر و قدردانی نمایم.

خیلی مایل هستیم که جوابیه ای از سوی باشگاه شاهین هندیجان برای این سایت ارسال گردد

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :7

  • ابوعلی

    تاریخ : ۹ - آذر - ۱۳۹۱

    من هم به عنوان یک هندیجانی این حرکت غیر ورزشی را نمیپسندم اما آقای کاظمی مگه در ماهشهر این اتفاقات نمیفته؟


  • شعبانی

    تاریخ : ۹ - آذر - ۱۳۹۱

    واقعا متاسفم……………….لااله الاالله


  • ALI

    تاریخ : ۹ - آذر - ۱۳۹۱

    شما برین از فحاشی های توی ورزشگاه بعقت زمان برگزاری بسکتبال گزارش تهیه کنید نه از فحاشی این4-5 نفر


  • هندیجانی

    تاریخ : ۹ - آذر - ۱۳۹۱

    آقای مدیر سایت چون شما مدیر سایت هستید لطفا از به کار بردن جمله فحاشی به فوتبال ماهشهر خودداری فرمایید ولازم است که به کاپیتان خود ادب یاد بدهید


  • شعبانی

    تاریخ : ۱۰ - آذر - ۱۳۹۱

    با سلام به همگی وخسته نباشید به ورزشکاران (((خوزستانی)))

    قبل از هر چیز اعلام میکنم بعنوان فقط یک ورزشکار و بی طرف نظرم را اعلام کردم.

    .ما همگی بر این باوریم که با هم بتوانیم درپیشبرد اهدافمان خصوصا درزمینه ورزش . خوزستان را به درجات اعلی برسانیم.ولی چنان که مشاهده میشود یکی از (( عذر میخواهم)) کلمه فحاشی استفاده میکند یکی کاپیتان تیم را به ادب دعوت می کند ودیگری از هندیجانیها بیش از این انتظار ندارد.خودتان نظراتی که زدید را چک کنید آیا برازنده وزیبنده ورزشکاران است؟ اگر مدیریت سایت بدلایلی این نظرات را تایید نکند برخوردهای ناصحیح میکنید و همانطور بلاعکس.
    هنگام بکار بردن این الفاظ خواهشا کمی رعایت کلمات را داشته باشیم بخاطریکه تنها حرفه ایهای ورزشی روی سایت نیستند بلکه مبتدیانی این گزینه ها را چک میکنند و اثرات قشنگی در زمینه ورزش ندارد .خب الان حتما یکی قرار بیاد در جواب نظر من.نظر بده که خ شعبانی شما نبودی نظرت را رد میکنم .(چشم) این نظر شخص من است اما…….یکی ازمیان این 2 تیم تااین ساعت یک نظر وراهبرد جالب نداد حالا برای اینکه این مشکل حل وفصل شود از یک نفر از هر تیم انتظار نظر و راهکار داریم البته بدور از کلماتی که زیبنده ورزش نیست .با تشکر و عذرخواهی مرا پذیرا باشید.


  • ماهشهری

    تاریخ : ۱۵ - آذر - ۱۳۹۱

    ماهشهر و هنديجان از لحاظ فرهنگي-قوميتي و زبان ميتوان گفت يكي هستند و تا همين چندسال پيش در يك محدوده شهرستان بودند و بسياري از ماهشهريها و هنديجانيها بستگان نزديك و همخون ميباشند و حيف است كه كار به اينجا بكشد و بجاي تعامل، اينگونه به يكديگر اجحاف كنند.


  • شعبانی

    تاریخ : ۱۷ - آذر - ۱۳۹۱

    با سلام وخسته نباشی به دست اندرکاران
    پیشنهاد ( یک آموزش صحیح و روش یادگیری پینگ پنگ را بطور کل و واضح بر خروجی سایت قرار دهید برای همگان خصوصا ما که اموزشی در این زمینه نداریم لازم است ) با تشکر……


ارسال دیدگاه