- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

90 دقیقه فحاشی به فوتبال ماهشهر در ورزشگاه هندیجان!!!

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر بازی دو تیم شاهین ندسا ماهشهر و شاهین هندیجان با نتیجه 3 بر دو بسود شاهین هندیجان به پایان رسید اما تماشاگران این بازی 90 دقیقه با الفاظ رکیک و زننده که زیبنده ورزش نیست به بازیکنان و کادر فنی شاهین ندسا ماهشهر توهین کردند.

در ابتدا تماشاگرنماهای که روبروی زمین در یک مکان که ظاهرا قرار است سکوی ویژه ورزشگاه!!!! گردد ایستاده بودند و شروع به فحاشی به کاپیتان با سابقه شاهین ندسا ماهشهر نمودند و اما این فحاشی ها پایان ماجرا نبود زیرا در پایان بازی چندین نفر از این تماشاگران بسوی تیم شاهین ندسا حمله ور شدند و با تیکه های آجر تیم شاهین ندسا را بدرقه نمودند.

از نکات جالب دیگر در این مسابقه حمله ور شدن به سمت داور مسابقه بود که باعث شد چند دقیقه ای بازی متوقف شود!!!

حال چندین سوال پیش می آید :

1- آیا بردن به هر قیمتی میتواند زیبا باشد؟

2- یکنفر از کادر اجرایی باشگاه شاهین هندیجان در بین این افراد بود آیا نمیتوانست این تماشاگرنماها را دعوت به آرامش نماید؟

3- آیا رفتن دو سرباز وظیفه!!! به محض زدن سوت داور برنامه ریزی شده بوده؟

4- اگر تیکه های آجری که بسمت بازیکنان ماهشهر پرتاب شد به سر بازیکنی برخورد میکرد آیا باز هم کادر تیم شاهین هندیجان میگفتند کنترل تماشاگران به عهده ما نیست؟

در پایان امید است اینگونه حرکات غیر ورزشی را دیگر مشاهده نکنیم خصوصا برای دو تیم همنام که فاصله شهرشان با یکدیگر یکساعت نمیشود.

ضمناً جا دارد از جناب آقای اشکش سرمربی محترم باشگاه شاهین هندیجان که در پایان بازی با عذرخواهی از بازیکنان و کادر فنی باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین ندسا ماهشهر این تیم را بدرقه نمودند تشکر و قدردانی نمایم.

خیلی مایل هستیم که جوابیه ای از سوی باشگاه شاهین هندیجان برای این سایت ارسال گردد