دفعات بازدید: 1,204

تاریخ انتشار: 1391/09/10 - 0:38

حاتمی : پتروشیمی اهدافی بزرگتر از صدرنشینی دارد

 

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام  پس از بازی نفس گیر هفته پنجم از بازی تیمش راضی نبود

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بعد از پیروزی حساس تیمش مقابل همیاری زنجان تاکید کرد: بازی واقعا سخت بود و از قبل هم این موضوع را پیش بینی می کردیم. بازیکنان ما هم به جز دو دقیقه پایانی بازی،در حد خودشان نبودند.
وی ادامه داد: به کوهیان به خاطر تیم خوبش تبریک می گویم. زنجان تیم بسیار خوبی با بازیکنان عالی است که مردانه بسکتبال بازی می کنند.
حاتمی در مورد ثانیه های پایانی بازی که به برد تیمش ختم شد توضیح داد:ما یکی از بازیکنان پست سنتر خود را بیرون آوردیم و به جای وی یک فوروارد به زمین آوردیم. با توجه به اینکه تمام تمرکز حریف بر روی سانی بچیروویچ و حامد آفاق بود، محمد زارع فرصت شوت پیدا کرد و خوشبختانه نتیجه گرفتیم.
سرمربی پتروشیمی اضافه می کند: سالن زنجان یک حسن برای میزبان و یک عیب برای تیمهای مهمان دارد. حسن آن شرایط خوب این سالن و ایرادش نیز تجربه نداشتن تیمهای دیگر برای بازی در چنین سالنی است. بازیکنان ما با توجه به بازی نکردن در سالنی با این ابعاد در اندازه گیریهای خود هنگام پرتاب هامشکل داشتند.
وی با اشاره به صدرنشینی تیمش گفت: ما و مجموعه پتروشیمی اهدافی بسیاربزرگتر از صدرنشینی داریم. به لطف مدیریت مجموعه و تربیت بدنی پترشیمی ووزارت نفت اهداف ما واقعا بزرگتر از این است.

ارسال دیدگاه