دفعات بازدید: 597

تاریخ انتشار: 1391/09/18 - 10:04

پیروزی پتروشیمی بندرامام مقابل صدرنشین لیگ برتر جوانان و امید

دومین دیدار از هفته چهارم از مرحله رفت لیگ برتر جوانان و امید باشگاههای کشور با پیروزی پتروشیمی بندرامام به پایان رسید .

به گزارش پایگاه خبری تنیس روی میز ، هفته چهارم از مرحله رفت رقابت های لیگ برتر جوانان و امید باشگاههای کشور امروز با انجام یک دیدار در اصفهان به پایان رسید و طی آن پتروشیمی بندرامام با سرمربیگری پیمان حسنی موفق شد با درخشش احمدرضا عبادی پور و محمدعلی روئین تن موفق شد 5 بر 2 از سد تابان نخ سپاهان صدر نشین مسابقات عبور کند . در این مسابقه عبادی پور و روئین تن هر پنج برد پتروشیمی را بدست آوردند و در تیم اصفهانی که با هدایت احمد طغرلیان به میدان آمده بود ، مهرشاد پوده و عماد سهرابی دو پیروزی تیم تابان نخ سپاهان را رقم زدند . تیم تابان نخ سپاهان از بخش خصوصی برای نخستین بار در لیگ برتر حاضر شده است و با تمرینات منظم و حمایت مدیران تاکنون موفق شده در صدر جدول قرار بگیرد .

تا پایان هفته چهارم تیم تابان نخ سپاهان با چهار بازی و 7 امتیاز همچنان در صدر است ، هیئت قزوین و پتروشیمی بندرامام هر کدام با سه بازی ، دو برد و یک باخت و کسب 5 امتیاز در مکان دوم و سوم قرار دارند ، مناطق نفتخیز جنوب با سه بازی ، یک برد و دو باخت و 4 امتیاز و نفت آبادان با سه باخت و 3 امتیاز در رده های چهارم و پنجم ایستاده اند .

ریز نتایج مسابقه

پتروشیمی بندرامام 5 ……… تابان نخ سپاهان اصفهان 2  

دونفره : روئین تن و عبادی پور 3 .. صبحی و حسینی صفر

انفرادی : احمد عبادی پور 3 … سجاد حسینی 2

انفرادی : محمدعلی روئین تن 3 .. هادی صبحی 2

انفرادی : علیرضا امرا 2 …. مهرشاد پوده 3

انفرادی : نیما فرهادی صفر .. عماد سهرابی 3

انفرادی : احمد عبادی پور 3 … هادی صبحی 2

انفرادی : محمدعلی روئین تن 3 .. سجاد حسینی 1

اعضاء دیگر تیم پتروشیمی بندرامام : عقیل و امین شکوری ، کیارش یونسی ، هدایت الله فرهادی ( مدیرفنی ) وحید کاظمی نژاد ( مربی ) پیمان حسنی ( سرمربی ) عبدالخدر حیدری ( سرپرست )

اعضاء دیگر تیم تابان نخ سپاهان : متین فرمانی ، محمدرضا حسینی ، بزرگمهر فیاض ، سروش بهرامی ، محمد امین سعیدنیا ، روح الله رفعیان و حمید حسین زادگان ( مربی ) احمدرضا طغرلیان ( سرمربی ) خلیلی ( سرپرست )

ارسال دیدگاه