دفعات بازدید: 557

تاریخ انتشار: 1391/09/20 - 2:21

جدال پدر و پسر اسلوونیایی در ماهشهر/ بخشش سوال برانگیز نیکخواه بهرامی توسط کمیته انظباطی!!!

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  تیم پتروشیمی بندر امام که تا هفته ششم لیگ بسکتبال از شکست فرار کرده، این هفته مقابل حریف جدی ای قرار می گیرد که موفق شد صمد نیکخواه ستاره تیم را از کمیته انضباطی پس بگیرد!

تیم ملی در بازی مقابل همیاری زنجان با یک خطای منفی از بازی این هفته محروم شد اما در جلسه کمیته انضباطی این محرومیت با یک اخطار عوض شد تا صمد هم همراه تیمش راهی ماهشهر شود.

*** بالاخره بچیروویچ ها به هم رسیدند

 از زمان ورود ساني بچیروویچ  پسر سرمربی تیم ملی به ایران و پس از آن انتخاب مهمد بچیرووچ به عنوان سرمربی مهرام همه منتظر بازی رودروی این دو بودند سانی بچیرووچ از یک طرف خود را برنده این بازی می داند واز طرف دیگر بچیرووچ پدر هم با گفتن این جمله که سانی شوخی می کند اعتقاد دارد شناخت بهتری از پسرش داشته و با توجه به اینکه مهره چینی مهرام دست اوست و در مقابل پسرش تنها به بازی می پردازد وزنه پدر بر پسر سنگینی می کند.

تیم مهرام از چند روز قبل با مارکو ميلیچیچ فوروارد اسلوونیایی نیز به توافق رسیده و احتمال حضور سومین اسلونیایی دراین بازی نیز وجود دارد.

*** نفت با مربی جدید به اصفهان رفت

 تیم نفت سپاهان که حتی تا پایان نیم فصل اول هم به سر مربی  خود فرصت  نداد و با شش باخت محسن شاه علی را جایگزین رمضان کرد این هفته به مصاف فولاد ماهان مدعی می رود.

سامان ویسی بازیکن از مصدومیت  برگشته ماهان در مورد این بازی تاکید داشت که تغییر مربیان نفت علاوه بر انگیزه بیشتر، از نظر فنی نیز به این تیم قدرت می بخشد و نباید دیدار این هفته را برای ماهان آسان دانست.

*** سومین بازی سخت همیاری در سه هفته

 تیم همیاری زنجان بعد از 2 شکست مقابل پتروشیمی و مهرام به یک برد نیاز دارد اما شاگردان کوهیان این هفته هم حریف آسانی در زنجان  نداشته و باید با دانشگاه آزاد روبرو شوند دانشگاه آزاد پیش از این هم با بازی مقابل فولاد ماهان نشان داد که یکی از حریفان سر سخت لیگ امسال است.

در دیگر بازیهای این هفته  تیم البدر کنگ میزبان استقلال قشم است که هنوز رضا لطفی بازیکن ملی پوش خود را در اختیار  ندارد و تیم گرگان که این فصل هم تجربه خوبی از قضاوت داوران نداشته و البته سر و صدای چندانی هم به راه نمی اندازد با صنایع ماهشهر روبرو می شود گرگان هفته قبل بابک نظافت را به خاطر مصدومیت مقابل فولاد ماهان از دست داد و وضعیت این بازیکن برای دیدار خانگی مقابل صنایع مشخص نیست.

ارسال دیدگاه