دفعات بازدید: 343

تاریخ انتشار: 1391/09/20 - 2:50

مسوول برگزاري مسابقات هيات فوتبال خوزستان: مسوولان برخي از باشگاه‌ها كارشكني مي‌كنند

مسوول برگزاري مسابقات هيات فوتبال خوزستان گفت: سه‌شنبه برنامه مسابقات ليگ پايه را اعلام مي‌كنيم و تيم‌هايي كه هزينه ورودي را پرداخت نكرده باشند، در مسابقات شركت داده نمي‌شوند.

 

عزيز صادقي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه خوزستان اظهاركرد: مسابقات ليگ‌هاي پايه استان كه قرار بود از آبان‌ماه آغاز شود، به دليل كارشكني بعضي از مسوولان باشگاه‌ها در تمام زمينه‌ها ازجمله حضور نداشتن در جلسات و پرداخت نكردن هزينه ورودي، به تاخير افتاده است.

وي ادامه‌داد: در گزارشي كه به رييس هيات فوتبال استان داده‌ام، به دليل عدم توان مالي باشگاه‌ها درخواست كردم كه مبلغ ورودي را به جاي دو و نيم ميليون تومان به يك و نيم ميليون تومان كاهش دهند كه با اين درخواست موافقت شد ولي بازهم بعضي از تيم‌ها هزينه ورودي را پرداخت نمي‌كنند.

مسوول برگزاري مسابقات هيات فوتبال استان اضافه‌كرد: در حال حاضر از ليگ جوانان فقط پنج تيم و از ليگ اميد فقط سه تيم اين مبلغ را پرداخت كرده‌اند. قرار است هر كدام از اين ليگ‌ها با شركت 12 تيم برگزار ‌شود.

وي ادامه‌داد: چهارشنبه هفته گذشته آخرين مهلت باشگاه‌ها براي پرداخت ورودي بود و ما اين موضوع را به صورت تلفني و ارسال نامه به باشگاه‌ها اعلام و آن‌ها را از اين مهلت باخبر كرديم. امروز جمع‌بندي نهايي را انجام مي‌دهم و تا سه‌شنبه، برنامه مسابقات را براي تيم‌هايي كه هزينه را پرداخت كرده باشند، ارسال مي‌كنم.

ارسال دیدگاه