دفعات بازدید: 707

تاریخ انتشار: 1390/08/02 - 1:10

تیم فوتبال ساحلی بندر امام نایب قهرمان بنادر شد

تیم فوتبال ساحلی بندر امام موفق شد طی چهارمین دوره مسابقات فوتبال ساحلی بنادر مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

رئیس کمیته ورزش و معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندر امام با اعلام این خبر و با اشاره به شایستگی‌ها و توانمندی‌های تیم فوتبال ساحلی بندر امام اظهار داشت: این تیم پس از انجام تمرینات آمادگی و برخورداری از تجارب بسیار در میادین مختلف ورزشی موفق شد طی این دوره از مسابقات از سد حریفان خود از بنادر کشور گذشته  و در مرحله فینال مقابل تیم بندر لنگه قرار بگیرد.
مقصود خادمی بصیر ادامه داد: در این دیدار نیز تیم بندر امام خمینی (ره) با وجود ارائه  قابلیت‌های فنی و تکنیکی، این بازی را با نتیجه ۳ بر یک به تیم حریف واگذار کرده و به عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.
وی خاطرنشان کرد: چهارمین دوره مسابقات فوتبال ساحلی بنادر سراسر کشور با عنوان “جام دریانوردان” از ۲۵ مهر ماه به مدت چهار روز و با حضور  ۱۰ تیم از سازمان مرکزی، بنادر شهید رجایی، امام خمینی(ره)، امیرآباد، بوشهر، آبادان، خرمشهر، شهید باهنر و بنادر انزلی و لنگه   با هدف بسط و گسترش ورزش‌های ساحلی و ایجاد شور و نشاط، کشف استعدادهای ورزشی و تقویت همبستگی سازمانی بین کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.
وی ابرازامیدواری که با تلاش مجدانه ورزشکاران شاغل در بنادر خوزستان شاهد کسب نتایج خوب و موفقیت‌های روزافزون در عرصه‌های مختلف ورزشی باشیم.

ارسال دیدگاه