دفعات بازدید: 2,044

تاریخ انتشار: 1391/09/28 - 12:12

خادم علی تهذیبی : ماهشهر از پتانسیل های بالایی برخوردار است

ماهشهر پتانسیل ورزشی بالایی دارد

خادم علی تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر در مصاحبه با خبرنگار ما گفت : ماهشهر از پتانسیل های بالایی برخوردار است و به فضل خدا با حمایت های نماینده محترم و فرماندار ورزش دوست و دیگر مسئولین علاقمند میتوانیم ماهشهر را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

هیئت فوتبال ماهشهر هیئتی فعال و پرکار

تهذیبی اظهار کرد : یکی از هیئت های های فعال در ماهشهر هیئت فوتبال است که در راس آن فرماندار ورزشی و ورزش دوست ماهشهر حضور دارد که بهره مندی های مشابه از پتانسیل های موجود در سطح شهرستان از برنامه های آتی این اداره میباشد.

بزرگترین همایش پیاده روی را در ماهشهر برگزار خواهیم کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر گفت : قصد داریم برای نخستین بار همایشی بزرگ به صورت پخش مستقیم از شبکه سوم سیما در ماهشهر داشته باشیم با توجه به جلسه ای که با هیئت همگانی استان خوزستان داشتیم این همایش اوایل بهمن ماه انجام خواهد شد

اهمیت دادن به ورزش بانوان در ماهشهر

تهذیبی عنوان کرد : با توجه به این که بانوان بیشتر از مردان در معرض بیماری های استخوانی به ویژه پوکی استخوان قرار می گیرند، ورزش برای این قشر اهمیت بیشتری پیدا می کند و ما نیز نگاه ویژه ای به ورزش بانوان در ماهشهر خواهیم داشت ضمن اینکه سعی خواهیم کرد که در اکثریت رشته ها در مسابقات استانی یا کشوری شرکت نمایم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • اكبر درويشي

    تاریخ : ۲۹ - آذر - ۱۳۹۱

    با سلام و خسته نباشي به شما آقاي كاظمي نژاد
    چند وقتي است كه مصاحبه هاي تكراري شده در سايت مي گذاريد . دوستان زيادي هم يادآوري كرده و مي كنند. سئوال : آيا كسي را براي مصاحبه پيدا نمي كنيد ويا…….. ؟


  • گروه تنگاره ماهشهر

    تاریخ : ۳ - دی - ۱۳۹۱

    ضمن سلام خسته نباشيد
    از بابت حسن نظر رييس جديدي ورزش و جوانان ماهشهر نسبت به منطقه بسيار خوشحاليم و اميدواريم در عرصه عمل نيز همين وضع با تعامل و همدلي ديگر دستگاههاي سطح شهرستان ادامه يابد.


ارسال دیدگاه