دفعات بازدید: 505

تاریخ انتشار: 1391/10/01 - 11:29

پایان بدون باخت نیم فصل برای پتروشیمی/قهرمانی مقتدرانه پتروشیمی در نیم فصل اول

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام به نهمین پیروزی پیاپی خود دست یافت.

در سایر دیدارهای هفته؛ تیم پتروشیمی بندرامام در شرایطی که استقلال قشم سرمربی خود را به خاطرمحرومیت در اختیار نداشت 89 بر 71 این تیم را شکست داد. پتروشیمی با این برد، یک دور تمام تیمهای سوپرلیگی را شکست داده و نیم فصل اول را با قهرمانی به پایان برد.

شکست صنایع پتروشیمی مقابل نفت سپاهان ؛

نفتی ها که در ابتدای بازی با حدود ده امتیاز از حریف عقب افتادند در سه دقیقه پایانی کوارتر اول به یک امتیازی صنایع رسیده و بالاخره در نتیجه 18_18 مساوی شدند. قدرت بدنی اونتاریو در زمان حمله و گرفتن خطا از حریف باعث شد که تیم تهرانی با نتیجه 24 بر 22 در این کوارتر برنده باشد.

تیم صنایع که در چند دقیقه اول کوارتر دوم با اختلاف بیشتری عقب افتاده بود تا پایان نیمه نتیجه را بار دیگر نزدیک کرده و این کوارتر را 22_22 مساوی تمام کرد اما نفتی ها در نیمه دوم هم شروع خوبی داشته وبه تدریج اختلاف را از دو امتیاز بالاتر بردند به طوری که تا انتهای ده دقیقه سوم اختلاف به ده امتیاز رسید.

**خطا به شاه علی، تایید نوربخش

در اواخر کوارتر سوم از امیر امینی بازیکن نفت خطایی گرفته شد که محسن شاه علی سرمربی تیم هم به این سوت معترض شد اما داور خطای تکنیکالی هم برای شاه علی ثبت کرد که در این لحظه نوربخش رئیس کمیته داوراناز جای خود بلند شده و با حرکات دست برای سرمربی نفت توضیح داد که خطای گرفته شده درست بوده است!

هر چند صنایع در کوارتر پایانی اختلاف ده امتیازی با حریف را کم کرد اما در نهایت هم موفق به گرفتن نتیجه نشده و 87 بر 74 بازی را واگذار کرد تا به این ترتیب جای نفت را در انتهای جدول بگیرد.

**اونتاریو لت بهترین بازیکن زمین

اونتاریو لت بازیکن آمریکایی صنایع با 18 امتیاز، یازده ریباند و چهار پاس گل بهترین بازیکن این دیدار بود و ایمان زندی نیز با 21 امتیاز بازی خوبی برای تیمش انجام داد. یونس لاله زاده با 27 امتیاز و چهار توپربایی بهترین بازیکن صنایع در این دیدار بود.

ارسال دیدگاه