دفعات بازدید: 359

تاریخ انتشار: 1391/10/04 - 14:08

تغییرات در هیات ورزشی استان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر به نقل از روزنامه کارون ؛ مديركل ورزش و جوانان خوزستان از تغيير روساي چند هيات ورزشي خبر داد. حميدرضا گرشاسبي در پاسخ به پرسشي گفت: در هر شرايط به انتخاب هيا تها احترام م يگذاريم؛ اما گر در بررس يهاي كارشناسي و ارزيابي صورت گرفته مشخص شود كه يك رئيس مسووليتش را خوب انجام نم يدهد و در مجموعه مديريت ياش ضعف و نقصان وجود دارد، درتغيير آن درنگ نخواهم كرد چرا كه اداره يك مديريت ضعيف هم به ورزش و هم به آن رشته خاص آسيب خواهد زد و به عنوان مسوول ورزش وظيفه دارم كه جلوي هر گونه آسيبي را بگيرم. وي افزود: وقتي سياست ما در اين خصوص شفاف و مشخص است، جاي هيچ گونه نگراني نيست و هياتي بايد نگران باشد كه روسايش خوب كار نم يكنند و براساس برنام هها و سياس تهاي كلان ورزش استان پيش نم يروند.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اينكه روساي چند هيات در فهرست تغيير قرار دارند از انجام اين تغيير در چند روز آينده خبر داد و تاكيد كرد: بايد روساي هيا تها تمام وقت و تلاش خود را براي كار در هيات صرف كنند. همچنين گرشاسبي خاطرنشان ساخت: خواسته ما از هيا تها رسيدگي به مسائل زيربنايي ورزش و پرداختن به كارهاي فني و علمي است و وزارت ورزش نظارت دائمي بر عملكردها خواهد داشت.

شناي خوزستان صاحب رئيس م يشود

هيات شناي خوزستان كه از 2 سال قبل زير نظر سرپرست اداره م يشود، به زودي صاحب رئيس خواهد شد. طبق اساسنامه شناي كشور،ا نتخابات رياست هيات شناي خوزستان قبل از خاتمه سال 91 و با حضور دبيركل فدراسيون شناي ايران در اهواز برگزار خواهد شد تا اين هيات رئيس جديد خود را بشناسد. هم اكنون ناصر سوداني، نماينده مردم اهواز درمجلسن هم سرپرستيا ين هيات راب ر عهده گرفتها ست.

تيراندازي خوزستان فعا لتر از گذشته

رئيس هيات تيراندازي خوزستان گفت: در پي تاكيد مديركل ورزش، رشته تيراندازي در اكثر شهرستا نهاي استان فعال خواهد شد. ناجي منصوري افزود: سال گذشته توانستيم تيراندازي را از 8 شهرستان به 14 شهرستان فعال كنيم و استقبال از را هاندازي اين ورزش در شهرستا نها بسيار چشمگير است. وي تاكيد كرد: خوشبختانه با حماي تهاي مسوولان ورزش تاكنون تمامي برنام ههاي هيات تيراندازي براساس تقويم ورزشي انجام شده است.

منصوري ضمن تشكر از روساي كميت ههاي اين هيات درخواست كرد تا براساس برنامه پنج ساله توسعه تيراندازي خوزستان و تقويم ورزشي برنام ههاي خود را انجام دهند.

انتصاب در هيات قايقراني

طي حكمي از سوي سرپرست هيات قايقراني خوزستان، بهزاد بهزاد يپور به سمت رئيس كميته انضباطي اين هيات منصوب شد. در اين حكم آمده است كه با توجه به سوابق و تلا شهاي صادقانه جنابعالي در امر قضاوت انتظار م يرود كه منشاء خدمات شايست هاي در جامعه قايقرانيا ستانب اشيد.

گفتني است؛ بهزاد يپور هم اكنون رياست كميته انضباطي هيات فوتبال خوزستان را بر عهده دارد.

معرفی سرپرست هيات دوچرخ هسواري

فرامرز كيان يزاده، معاون فني اداره كل ورزش و جوانان به عنوان سرپرست هيات دوچرخ هسواري خوزستان منصوب شد. در حكمي از سوي گرشاسبي، اين مسووليت  تا برگزاري انتخابات هيات به  كيان يزاده سپرده شد.

ارسال دیدگاه