دفعات بازدید: 1,083

تاریخ انتشار: 1391/10/05 - 19:03

سومین دوره شنا لیگ برتر خوزستان در سنین پایه

روزنامه ی نورخوزستان: نفت اهواز، آزادی، نفت آبادان در مکان های اول تا سوم 
دور سوم مسابقات شنا لیگ برتر خوزستان در سنین زیر 10، 11 تا 12، 13 تا 14 و 15 به بالا با برتری شناگران آینده دار تیم نفت اهواز به اتمام رسید. پس از تیم نفت اهواز، تیم های استخرآزادی اهواز، نفت آبادان نیز دوم و سوم شدند. 
نکته مهم این مسابقات برگزاری این مسابقات در استخر آزادی بود که اینکار پس از گذشت بیش از 12 سال و برای نخستین بار صورت گرفت. تلاش ساسان کریمی شناگر اسبق تیم خوزستان، سرپرست فعلی استخر آزادی و دیگر پیشکسوتان این رشته باعث شد تا رقابت های مرحله دوم در شکلی شایسته برگزار شود. 
در این مسابقات آنچه که ما به امیدواری و خوشحالی برگزار کنندگان مسابقه شد شناخت آینده دارهای جدید این رشته استان می باشند و خیلی ها نشان دادند که در شنا آینده از آنان خواهد بود. 
اشاره این مسابقات با 5 تیم در حال برگزار شدن می باشد و دو نماینده شوشتر و اندیمشک تیم های بعدی می باشند. تیم نفت اهواز با سرمربیگری رضا رویان و تیم استخر آزادی با سرمربی گری مهدی فدایی به دو عنوان اول و دوم دست یافتند. ضمن اینکه رقابت های دور سوم از ابتدا تا پایان به رقابت نزدیک شناگران آینده دار در دست یابی به رکوردهای تازه دیدنی بود. 
اشاره آخر اینکه به اظهار نظر ساسان کریمی سرپرست این مسابقات در شناسایی زیر 10 سال و بالای 15 سال امیر رضا کریمی، نظام گنجاپور، محمد خدابخشی، در ردیف بهترین ها بودند. 
دور چهارم این مسابقات قرار است با میزبانی هیئت شنای شوشتر در این شهر برگزار شود.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • danyal

    تاریخ : ۲۶ - دی - ۱۳۹۱

    خودم 4 رشته مقام اوردم حکم و مدال که هیچ
    حداقل اسممون رو بگید
    اسم 3 تا اهوازی که حتی مقام هم نمیارن اورده :D
    هرچند از خوزستان انتظار بیشتری نمیشه داشت


ارسال دیدگاه