دفعات بازدید: 1,590

تاریخ انتشار: 1391/10/10 - 21:23

سرمربي صنايع ماهشهر: با بندر كنگ‌ بازي نفس‌گيري داشتيم

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر پس از پيروزي تيمش در اولين ديدار دور برگشت ليگ برتر كشور مقابل بندر كنگ گفت: بازي خوب و نفس‌گيري بود و هر دو تيم عملكرد خوبي داشتند.

 

علي توفيق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)ـ منطقه خوزستان ـ اظهاركرد: در اين ديدار باتوجه به اين‌كه چاشني تجربه ما نسبت به تيم حريف بيشتر بود، توانستيم فاصله امتيازمان را بيشتر كنيم و درنهايت اين فاصله امتيازي در انتهاي مسابقه كمك‌مان كرد و پيروز بازي شديم.

وي درباره عملكرد حريف عنوان‌كرد: بندر كنگ تيم جواني است كه زحمات بسياري براي آن كشيده شده است. اين تيم از بازيكنان جوان، بااستعداد و باانگيزه‌اي بهره مي‌برد و آينده خوبي خواهد داشت.

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر خاطرنشان‌كرد: بازيكنانم در اين ديدار نسبت به بازي‌هاي گذشته بيشتر در قالب تيمي حركت كردند. به هر حال تغيير تاكتيك‌هايي كه در اين بازي داشتيم، موثر بود و جواب داد. در كل باتوجه به توانايي بازيكنانم توانستيم در اين مسابقه موفق باشيم.

وي با اشاره به اين‌كه در كل عملكرد بازيكنانم در اين ديدار خوب بود، افزود: نوك پيكان در اين مسابقه يونس لاله‌زاده بود كه توانست با تجربه نسبتا بالاتري كه نسبت به ساير بازيكنان تيم داشت، تمام‌كننده خوبي باشد و از عملكرد او راضي بودم.

توفيق اظهاركرد: اميدوارم عملكرد بازيكنان‌مان روز به روز بهتر شود و در آينده بهتر خود را نشان دهند. به نظرم بازيكناني كه در دوره‌هاي قبل خودباوري خود را از دست داده بودند، اكنون در حال رسيدن به خودباوري هستند.

وي درباره عملكرد “پاويلاس كوكيناس” گفت:‌ كوكيناس نسبت به بازي‌هاي قبلي عملكرد بهتري داشت. سبك بازي او را تغيير داديم و از پست پنج به پست چهار آورديم. او در دفاع بسيار خوب بود و در حمله نيز امتيازات بيشتري نسبت به مسابقات گذشته براي ما به دست آورد.

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر به ديدار آينده تيمش برابر همياري زنجان اشاره و عنوان‌كرد: اين تيم در اولين ديدار خود در دور برگشت، ماهان را شكست داده است. همياري از مربي و كادر فني خوبي نيز بهره مي‌برد البته اين تيم امسال به اسم زنجان شركت كرده است در حالي كه ساختار اصلي ذوب‌آهن سال گذشته را دارد.

وي ادامه‌داد: بازيكنان حريف در كنار هم بازي كرده‌اند و ضمن اين‌كه تجربه ملي نيز دارند. مضاف بر اين موارد همياري دو بازيكن خارجي خوب هم دارد و روي كاغذ بعيد است كه بتوانيم اين تيم را شكست دهيم.

توفيق خاطرنشان‌كرد: ‌همان طور كه هميشه گفته‌ام سعي مي‌كنيم بازي خوبي را به نمايش بگذاريم و از پيش باخته به زمين نرويم و تلاش‌مان اين است كه يك بازي منطقي و به دور از تنش داشته باشيم. اميدوارم دو تيم آن شايستگي‌هايي كه دارند را به نمايش بگذارند.

به گزارش ايسنا، ‌صنايع پتروشيمي ماهشهر در چارچوب رقابت‌هاي ليگ برتر بسكتبال كشور روز پنج‌شنبه (هفتم دي‌ماه) با نتيجه 70 بر 65 ميزبان خود بندركنگ را مغلوب كرد.

ارسال دیدگاه