دفعات بازدید: 1,546

تاریخ انتشار: 1391/10/12 - 1:54

اولین باخت شاگردان حاتمی و شگفتی سازی صنایع ماهشهر

** همیاری زنجان تسلیم صنایع پتروشیمی در ثانیه های پایانی!

تیم همیاری زنجان که هفته قبل پیروزی بزرگی مقابل فولاد ماهان به دست آورده بود این هفته باخت بدی را برابر صنایع ماهشهر تجربه کرد. زنجانی ها کوارتر اول بازی را 22 بر 19 واگذار کرده و در پایان نیمه 35-35 مساوی شدند. کوارتر سوم هم مساوی پیش رفت و در ده دقیقه آخر ، زنجان برتری کمرنگی به دست آورد. زنجانی ها تا ثانیه های آخر نیز با دو امتیاز پیش بودند اما درست 25 ثانیه مانده به پایان بازی پاس یونس لاله زاده به بازیکن خارجی ماهشهر و سه امتیازی موفق این بازیکن باعث پیروزی 61 بر 60 صنایع شد در ثانیه های آخر نیز دو پنالتی نصیب تیم همیاری شد که هر دو پنالتی به گل تبدیل نشد.

** شانس با پتروشیمی یار نبود

برای چندمین بار در لیگ امسال سرنوشت بازی پتروشیمی به دقیقه آخر کشید اما این بار تیم حاتمی، تیم خوشبخت لحظه های آخر نبوده و اولین باخت خود در لیگ را تجربه کرد.

تیم مهمان شروع بهتری در این دیدار داشت و کوارتر اول را با بازی خوب حامد سهراب نژاد و سانی بچیروویچ 19 بر 13 برد. در این دقایق مهدی شیرچنگ و محمدرضا اکبری دو بازیکن ماهان بحثهایی با سرمربی تیمشان داشتند.

از طرفی در کوارتر دوم سانی بچیروویچ بازیکن خارجی پتروشیمی به بحث با داوری پرداخته و خطاب به داوران بازی می گفت که سوتهایشان منصفانه نیست.گویا سانی در ثانیه های آخر بازی نیز بار دیگر بحثی در مورد نگرفتن خطای حریف با داور داشت که البته در اکثر مواقع مهران حاتمی سرمربی تیم بازیکن خارجی اش را کنترل می کرد.

پتروشیمی نیمه اول بازی را با نتیجه 36 بر 31 واگذار کرد.

پتروشیمی در کوارتر سوم نتیجه ی نیمه اول را جبران کرده و برای دقایقی از ماهان پیش افتاد اما پرتاب سه امتیازی موفق عماد سلمانی، تیم اصفهانی را بار دیگر 50 بر 49 بالا برد. بعد از این با بازی خوب کریس ویلیامز اختلاف دو تیم به 8 امتیاز هم رسید.

پتروشیمی تا اواسط کوارتر باز هم بازی را به تساوی کشانده و با 3 امتیازی حامد آفاق دو تیم 63_63 مساوی شدند و با وجود کنترل دقایق آخر کوارتر توسط تیم ماهشهری، ماهان در این کوارتر 21 بر 15 برنده شد.

دو تیم در ده دقیقه پایانی، امتیاز به امتیاز پیش رفته و هیچ کدام برتری کاملی در بازی نداشتند هر چند پرتابهای سه امتیازی آفاق و بازی خوب سهراب نژاد در کنار ارغوان در دقیقه پایانی پتروشیمی را با چهار امتیاز پیش انداخت. ماهانی ها ابتدا دو امتیاز را جبران کرده و با پرتاب سه امتیازی کریس ویلیامز اختلاف یک امتیاز شد. پتروشیمی در این لحظات روی 80 امتیاز باقی ماندند و با یک پرتاب پنالتی اوشین ساهاکیان، ماهان در پایان 82 بر 80 بازی را برد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

ارسال دیدگاه