دفعات بازدید: 1,909

تاریخ انتشار: 1391/10/17 - 12:03

سرپرست پتروشیمی بندرامام پيش از دربي خوزستان: صنایع دیگر تیم راحتی نیست

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام پیش از دیدار این تیم برابر صنایع پتروشیمی ماهشهر در دربی خوزستان گفت: صنایع دیگر تیم راحتی نیست و با آن تیم دور رفت متفاوت است.

 

هوشنگ مرمزی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: در دور رفت بازی خوبی برابر صنایع داشتیم و اکنون نیز امیدوارم در این مرحله یک بازی تماشاگرپسند داشته باشیم.

 

وی ادامه‌داد: باتوجه به این‌که سال گذشته در دربی خوزستان اتفاقات ناخوشایندی پیش آمد، امسال با هماهنگی‌های که داشتیم سعی کردیم دور رفت را در یک فضای خوب برگزار کنیم و اکنون هم تلاش‌مان بر این است که دیدار برگشت بهتر از دور رفت برگزار شود.

 

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام درباره تیم حریف گفت: صنایع تیم خوبی شده است و هفته گذشته نیز برابر همیاری زنجان نتیجه خوبی به دست آورد و قطعا باید با نگاه دیگر این تیم را ببینیم .به نظرم از این به بعد هم، تمام رقبا به صنایع به عنوان یک رقیب جدی نگاه می‌کنند.

 

وی عنوان‌کرد: ما نیز تمرینات خوب و مستمری برای این دیدار داشته‌ایم. تمرینات‌مان را از روز چهارشنبه آغاز کردیم و اکنون تمام بازیکنان آماده هستند. باتوجه به شکستی که در هفته گذشته برابر ماهان داشتیم، به یکدیگر قول داده‌ایم تا دیگر چنین باخت‌هایی تکرار نشود تا بتوانیم با نتایج خوب، تمام دیدارهای پیش‌رو را پشت سر بگذاریم و صدرنشینی‌مان را تا پایان دور مقدماتی حفظ کنیم.

 

مرمضی‌زاده یادآورشد: در دیدار برابر ماهان در حالی که از حریف پیش بودیم، در 15 ثانیه انتهای بازی بر اثر یک حادثه، توپ ما از دست رفت و باعث شد حریف پیش بیفتد. البته ما از این باخت درس گرفتیم و به ضعف‌هایمان پی بردیم و متوجه شدیم نباید به بردهای پی‌درپی مغرور شویم.

 

به گزارش ایسنا، ديدار تيم‌هاي صنایع پتروشیمی ماهشهر و پتروشیمی بندرامام در چارچوب مسابقات ليگ برتر بسكتبال كشور روز دوشنبه (18 دی‌ماه) برگزار مي‌شود.

ارسال دیدگاه