دفعات بازدید: 1,695

تاریخ انتشار: 1391/10/19 - 16:18

پتروشیمی بندرامام برنده دربی ماهشهر

** پتروشیمی بندرامام برنده دربی ماهشهر

تیم پتروشیمی بندرامام بعد از اولین باخت لیگ مقابل فولاد ماهان، این هفته میزبان دربی ماهشهر بود. با توجه به تفاوت مهره ای دو تیم همشهری، کار بندر امامی ها چندان سخت نبوده و موفق به پیروزی 94 بر 72 در این بازی شدند.

پتروشیمی با این پیروزی در صدر جدول رده بندی لیگ باقی ماند و تیم مهرام نیز با پیروزی برابر ماهان به یک قدمی این تیم در صدر جدول رسید

 دیدار تیمهای شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد به یکی از طولانی ترین بازیهای این فصل تبدیل شد. دو تیم بعد از تساوی در وقتهای عادی، در دو وقت اضافی نیز با هم مساوی کرده و در نهایت گرگان موفق به پیروزی 95 بر 83 شد.

تیم میزبان در کوارتر اول این دیدار 20 بر 11 پیش افتاده و نیمه اول را هم 30 بر 28 برد. در ادامه دو تیم به صورت تقریبا برابر پیش رفته و در ثانیه های آخر بازی با پرتاب سه امتیازی هادی دهقان شهرداری گرگان برنده محسوب می شد اما این پرتاب سه امتیازی با اعلام تمام شدن زمان 24 ثانیه مردود اعلام شد تا سرنوشت بازی به وقت اضافه کشیده شود. اتفاق پایان بازی در یکی از وقتهای اضافی بعدی هم با مردود شدن گل گرگان تکرار شد که این موضوع با اعتراضات کادر فنی این تیم همراه شد.

در نهایت هم با رسیدن به وقت اضافه سوم و پنج خطایی شدن موسی نبی پور، میثم میرزایی و محمد جمشیدی از دانشگاه آزاد، شاگردان کبیر موفق به پیروزی شدند.

اسدا.. کبیر سرمربی گرگان با خوشحالی از این پیروزی تاکید کرد: آمدن بازیکن خارجی تا حدودی انگیزه بازیکنان ما را بالا برد و این بازیکن عملکرد بدی هم نداشت اما در وقتهای اضافه با توجه به نداشتن تمرین، با مشکل گرفتگی عضلات پا مواجه شده و امکان استفاده از وی را نداشتیم. در هر دو وقت اضافه اول هم شانس برد داشتیم اما بازیکنان اشتباهاتی داشتند که خوشبختانه به گل خوردنمان منجر نشد.در هر حال به این برد نیاز زیادی داشتیم و تماشاگران هم با روحیه بالا به خانه رفتند.

** اعتراضات فراوان شاهین طبع به داوران

شنیده می شود مهران شاهین طبع سرمربی دانشگاه آزاد در این دیدار از ابتدا به داوران بازی معترض بوده و در بین دو نیمه نیز به صحبت اعتراضی با آبکاریان داور بازی پرداخت. این دیدار با توجه به کشیدن نتیجه نهایی به وقت اضافه سوم با حواشی بسیار زیادی به پایان رسید.

** سه امتیازی ایمان زندی پایه گذار برد نفت

تیم نفت سپاهان با پیروزی برابر استقلال قشم در خانه حریف کار بزرگی انجام داد و به رده هشتم جدول صعود کرد. در حالی که استقلال قشم بعد از هفته ها رضا لطفی را نیز برای دقایقی در اختیار داشت، با فاصله بسیار کمی از تیم تهرانی پیش بود که در ده ثانیه به پایان بازی، پرتاب سه امتیازی موفق ایمان زندی باعث تساوی 78-78 دو تیم و کشیدن بازی به وقت اضافه شد.

ایمان زندی در ابتدای وقت اضافی نیز چند سه امتیازی موفق به ثمر رساند و در نهایت بازی با نتیجه 91 بر 87 به نفع نفت تمام شد.

مهراد آتشی در تیم قشم و ایمان زندی در نفت با کسب بیش از 30 امتیاز،بیشترین امتیازات بازی را به دست آوردند.

شاه علی سرمربی نفت بعد از این دیدار اعتقاد داشت که تیمش مشکلات دفاعی فراوانی داشته و برای ادامه بازیها باید بر روی این ایرادات دفاعی کار بیشتری صورت گیرد.

** یک باخت بد دیگر در کارنامه زنجان

تیم زنجان یک هفته بعد از شکست بد مقابل صنایع قعر جدولی بدون دیه گو بازیکن خارجی تیم به مصاف البدر کنگ رفت. در این دیدار کم امتیاز، دو تیم از ابتدا تا انتها با نتیجه ای نزدیک به هم پیش رفتند اما 22 ترن اور (توپ از دست رفته)‌و شوتهای زیاد از دست رفته ی زنجانی ها این تیم را به دومین باخت پیاپی نزدیک کرد. زنجان ابتدا 25 بر 22 نیمه اول را واگذار کرده و در پایان 51 بر 48 بازی را باخت.

در نبود دیه گو، پویا تاجیک و مهدی اسماعیلی بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتند و رسیدن سعید داورپناه و محمدرضا قربانی بعد از مدتها مصدومیت هم کمکی به تیم نکرد. داوپناه و قربانی برای دقایق کمی در زمین حضور پیدا کردند.

ارسال دیدگاه