دفعات بازدید: 1,348

تاریخ انتشار: 1391/10/21 - 23:59

لیگ برتر بسکتبال ایران ، یک شکست و یک پیروزی برای نمایندگان ماهشهر

** تشویق تیم حریف در ماهشهر!

تیم مهرام تهران در میان تشویق تماشاگران ماهشهری با اختلاف بیش از 20 امتیاز و نتیجه 81 بر 60 صنایع را شکست داد. صنایع در کوارتر اول و دوم به خوبی مقابل حملات مهرامی ها مقاومت کرد اما در کوارتر سوم اختلاف دو تیم زیاد شد.

ماهشهری ها که با انتظار بالا از تیم خود، پس از عقب افتادن تیم با نتایج بالا به تشویق تیم حریف روی می آورند، در این دیدار هم تحمل بالایی نشان نداده و از تشویق تیم خود دست برداشتند. قنواتیان رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر در این مورد توضیح می دهد: تماشاگران ما تحمل کمی دارند در حالی که برای رشد تدریجی بازیکنان بومی و کاری که امسال در ماهشهر انجام شده باید تحمل بیشتری داشته باشیم تا بسکتبال شهر به تدریج بازسازی شود. امسال روی بازیکنانی سرمایه گذاری شد که تا به حال چنین میدانی را ندیده بودند و گرفتن هدایت چنین تیمی توسط توفیق شهامت می خواست.

وی از جذب بازیکن خارجی دوم و تغییر کیفیت بازی طی هفته های آینده خبر داد.

**پیروزی پتروشیمی مقابل البدر /پتروشیمی هم مقابل البدر برد راحتی نداشت!

تیم بسکتبال البدر که جوانترین بازیکنان لیگ را در اختیار دارد، به هیچ تیمی اجازه برد راحت را نمی دهد. البدری ها پس از شکست دادن همیاری در هفته قبل، 37 دقیقه از تیم صدرنشین پتروشیمی بندرامام پیش بودند.

شاگردان اسلامی کوارتر اول بازی را 24 بر 13 برده و در پایان نیمه هم با نتیجه 41 بر 30 برنده شدند. تیم پتروشیمی در کوارتر سوم 18 بر 15 بازی را گرفت اما باز هم تا دقیقه سی و هفتم بازیکنان جوان البدر از حریف قدرتمند خود پیش بودند تا با حضور هوکیچ بازیکن خارجی دوم پتروشیمی شرایط دیگری در بازی رقم خورده و بازی خوب روزبه ارغوان در دقیقه پایانی باعث بالا رفتن اختلاف و پیروزی 78 بر 68 پتروشیمی شد.

مسعود سلیمانی با 12 امتیاز و سیامک ترابی خواه در کنار محمد یوسف وند با 13 امتیاز، بهترین امتیازآوران البدر و سانی بچیروویچ با 18 و روزبه ارغوان با 17 امتیاز بهترینهای آماری پتروشیمی بودند.

ارسال دیدگاه