دفعات بازدید: 1,058

تاریخ انتشار: 1391/10/26 - 1:29

لیگ برتر بسکتبال – دانشگاه آزاد مغلوب انگیزه و توان بالای صنایع پتروشیمی ماهشهر

صنايع پتروشيمي ماهشهر 76-75 دانشگاه آزاد تهران

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر در دقيقه آخر بازي تيم دانشگاه آزاد 69-67 پيش بود که با توپ ربايي به موقع فريد حقايقي و کسب دو امتياز از ضدحمله بازي در امتياز 69 برابر و به وقت اضافه کشيده شد. در وقت اضافه هم در دقيقه پاياني با پرتاب سه امتيازي حامد حسين زاده تيم دانشگاه آزاد 75-74 پيش بود که با پرتاب دو امتيازي موفق محمد شاهسوند که حاصل از جمع کردن پرتاب ناموفق فريد حقايقي بود تيم صنايع با نتيجه 76-75 از حريف خود پيش افتاد. در 12 ثانيه پاياني بازي بود که پاويلاس کوکيناس پرتاب حسين زاده را بلاک شات و جمع کرد و تيم موفق به کسب دومين پيروزي خارج از خانه شد. ديدار بعدي تيم برابر استقلال زرین قشم خواهد بود که پنجشنبه در ماهشهر برگزار خواهد شد. 

** پتروشیمی به جایگاه خود چسبید

حامد آفاق با همکاری سانی بچیروویچ در ماهشهر شرایطی را برای زنجان به وجود آوردند که یکی از بدترین باختهای این تیم از نظر اختلاف امتیازی در ماهشهر رقم خورد. زنجانی ها در شروع بازی با 6 امتیاز پیش افتاده و تا دقایقی نیز بازی را در دست داشتند اما مصدومیت کرم احمدیان در همان دقایق ابتدایی باعث بیرون ماندن این بازیکن شده و ضعف سایر بازیکنان در دفاع باعث باخت 23 بر 22 در کوارتر اول و 46 بر 37 در پایان نیمه شد.

حامد آفاق که در کوارتر دوم بهترین بازیکن زمین بوده و در ادامه نیز کار را برای بازیکنان همیاری سخت کرده بود، در ابتدای کوارتر چهارم پنج خطایی شد اما سانی بچیروویچ با کسب 26 امتیاز کار نیمه تمام آفاق را به اتمام رساند. سانی بدون هیچ دفاعی از سوی بازیکنان زنجان به راحتی در زمین بازی می کرد. با وجود اختلاف تنها 9 امتیاز تا فاصله سه دقیقه به پایان بازی در این دقایق اوضاع برای زنجانی ها بدتر شده و در نهایت با نتیجه 92 بر 75 بازی را واگذار کردند.

در این دیدار دیه گو با 20 امتیاز بهترین بازیکن زنجان بود.

ارسال دیدگاه