دفعات بازدید: 1,497

تاریخ انتشار: 1391/10/26 - 2:12

بهداشت و درمان نفت ماهشهر قهرمان مسابقات والیبال یادواره زنده یاد مرحوم مجید نیکروش

اولین دوره مسابقات والیبال چند جانبه (یادواره زنده یاد مرحوم مجید نیکروش) که با هماهنگی و مساعدت مدیریت ،مسئول هیئت والیبال بهداشت و درمان ماهشهر در روز یکشنبه مورخ 3/10/91 در سالن ورزش مجموعه فجر پتروشیمی رازی آغاز گردید و روز گذشته با قهرمانی تیم بهداشت و درمان ماهشهر(ب) پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر در این دوره تعداد تیم های شرکت کننده جمعاً 7 تیم و در 2 گروه 4 و 3 تیمی و بصورت دوره ای برگزارگردید. که تیمهای پتروشیمی رازی، بهداشت و درمان اهواز، بهداشت و درمان ماهشهر(ب) و بهداشت و درمان آبادان در گروه اول و تیم های بهداشت و درمان ماهشهر(الف)، پتروشیمی بوعلی و پتروشیمی مارون در گروه دوم این مسابقات قرار گرفتند.

نتایچ دور مقدماتی

درروز اول مسابقات (یکشنبه 3/10/91 ) در بازی اول تیم پتروشیمی رازی با نتیجه سه بر صفر تیم  بهداشت و درمان اهواز  را شکست داد. لیکن بدلیل استفاده از بازیکن خارج از مجموعه نتیجه بازی تغییر کرد و سه بر صفر به سود بهداشت و درمان اهواز ثبت گردید. و در بازی دوم تیم  بهداشت و درمان ماهشهر(ب)با نتیجه سه بر یک تیم بهداشت ودرمان آبادان را شکست داد.

در روز دوم مسابقات (سه شنبه 5/10/ 91) در بازی اول تیم پتروشیمی رازی با نتیجه سه بر صفر تیم بهداشت ودرمان آبادان را شکست داد. و در بازی دوم تیم پتروشیمی مارون با نتیجه سه بر دو تیم  بهداشت و درمان ماهشهر(الف) را شکست داد.

درروز سوم مسابقات (یکشنبه 10/10/91 )در بازی اول تیم بهداشت و درمان ماهشهر(ب)با نتیجه سه بر صفر تیم بهداشت و درمان اهواز را شکست داد. و در بازی دوم تیم پتروشیمی بوعلی در مقابل تیم پتروشیمی مارون حاضر نشد و از دور مسابقات کاملاً خذف گردید.

در روز چهارم مسابقات (سه شنبه 12/10/91 ) در بازی اول تیم بهداشت ودرمان  اهواز با نتیجه سه بر صفر تیم بهداشت و درمان آبادان را شکست داد. و در بازی دوم بهداشت و درمان ماهشهر(ب) با نتیجه سه بر دو تیم پتروشیمی رازی را شکست داد.

در پایان دور اول  تیم های بهداشت و درمان ماهشهر(ب) به عنوان تیم اول گروه اول بهداشت و درمان اهواز به عنوان تیم دوم گروه اول به مرحله بعد صعود کردند و همچنین  تیم های پتروشیمی مارون به عنوان تیم اول گروه دوم و بهداشت و درمان (الف) به عنوان تیم دوم گروه دوم به مرحله نیمه نهایی صعود نمودند.

نتایج نیمه نهایی

در روز یکشنبه 17/10/91  در بازی اول تیم بهداشت و درمان ماهشهر(ب) در مقابل تیم بهداشت و درمان ماهشهر(الف) صف آرایی کرد و تیم  بهداشت و درمان ماهشهر(ب) با نتیجه سه بر صفر برنده این بازی شد و به مرحله فینال راه پیدا کرد. و در بازی دوم تیم بهداشت و درمان اهواز در مقابل تیم پتروشیمی مارون قرار گرفت که در پایان تیم پتروشیمی مارون با نتیجه سه بر صفر برنده این بازی شد و به مرحله فینال راه پیدا کرد.

نتایج روز پایانی

در روز یکشنبه 24/10/91 و در بازی رده بندی تیم بهداشت و درمان اهواز در مقابل تیم بهداشت و درمان ماهشهر (الف) صف‌آرایی کرد و با نتیجه سه بر یک برنده این بازی شد و مقام سوم را از آن خود ساخت. سپس در بازی نهایی تیم بهداشت و درمان ماهشهر(ب)در مقابل تیم پتروشیمی مارون قرار کرفت و با نتیجه سه بر یک برنده این بازی شد و قهرمانی این مسابقات شد.

بازیها با نظارت هیئت برگزاری و داورهای زبده منطقه برگزار شد و بدون هیچ گونه حاشیه  و در فضایی کاملاً ورزشی و دوستانه به پایان رسید. شایان ذکر است به نفرات تیم های برنده اول تا سوم به رسم یادبود کاپ و جوائز ارزنده توسط مدیران و فرزند زنده یاد اهداء گردید.

اسامی بازیکنان تیم بهداشت و درمان ماهشهر (ب) قهرمان مسابقات: علی پژوهش، شاهین فتان، رامین مالکی، اسداله طلاوری، محسن شکاریان، وحید نیک زاد، لطف اله محمدی، سید حجت اله صادقیان، رشید قاسمی، مهدی طلاوری، احسان خادمی، تاج محمد تیربند و محمد صادق نژادجعفریان(سرپرست)

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • سارا حیدری

    تاریخ : ۱۷ - اسفند - ۱۳۹۱

    سلام بچه های والیبال. من عضو کاراته ی پترو هستم .اینشالا همیشه موفق باشی


ارسال دیدگاه