دفعات بازدید: 1,370

تاریخ انتشار: 1391/10/26 - 11:27

گرشاسبی : مربیان نقش بسیار مهمی در رفتار ورزشکاران ایفا می کنند

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خوزستان،حمیدرضا گرشاسبی در گردهمایی نقش مربیان در توسعه فرهنگی تربیتی ورزش که صبح امروز در تالار همایش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با حضور معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید،اظهار داشت:ورزش از محبوبیت خاصی برخوردار است و مخاطبان زیادی دارد و جوانان و نوجوانان با عشق و علاقه به مکانهای ورزشی می آیند.

وی افزود:ورزشکاران تمام حرکات مربیان خود را زیر نظر دارند و کوچکترین مسائل را نیز از مربیان می آموزند و الگو برداری می کنند.

گرشاسبی در ادامه سخنان خود گزارشی از عملکرد ورزش استان ارائه نمود و  بیان داشت:با راه اندازی اتاق فکر ورزش خوزستان و تدوین طرح جامعه ورزش استان به عنوان اولین استان در سطح کشور،همه دستگاههای مرتبط با ورزش در سطح استان در جهت توسعه ورزش خوزستان هماهنگ و همسو شدند.

وی تصریح کرد:حاصل همدلی و تعامل ایجاد شده بین دستگاههای استان کسب اولین مدال المپیک تاریخ ورزش خوزستان بود به طوریکه چهار ورزشکار از استان خوزستان در المپیک و 9 ورزشکار در پارالمپیک حضور داشتند و سه مدال نیز در پارالمپیک کسب نمودند.

گرشاسبی اضافه کرد:ورزش خوزستان دارای 48 هیأت استان و 730 هیأت در شهرستانها می باشد و 161 تیم از این استان در لیگهای کشوری حضور دارند.

وی افزود:از ابتدای سال تاکنون 307 برنامه فرهنگی ورزشی و 28 برنامه ویژه جوانان اجرا نموده ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان بیان داشت:در بحث عمرانی خوشبختانه ورزشگاه 50 هزار نفری و پیست بین المللی دوچرخه سواری که سالها بلاتکلیف بودند به بهره برداری رسیدند،11 استخر در سطح استان تعمیر و راه اندازی شدند و ساخت 14 استخر جدید نیز در دست اجرا می باشد که ظرف چند ماه آینده همه شهرستانها دارای استخر سرپوشیده خواهند بود،ضمن اینکه 11 ساختمان اداری نیز احداث گردید.

وی خاطر نشان کرد:سرانه فضای ورزشی خوزستان 86 صدم متر مربع می باشد که از نظر سرانه فضای ورزشی و ارتقا مکانهای ورزشی در رده سوم کشور قرار دارد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :5

  • hatamhan

    تاریخ : ۲۶ - دی - ۱۳۹۱

    با آرزوی موفقیت برای خانم مبصر و اقای سروش قنواتیان هر چند این مصاحبه ها هم تکراری بود ند اما امیدواریم بعد این مصاحبه جدیدی باشه وگر نه یکی دو ماه دیگه مصاحبه خانم وشاحی گرامی را خواهیم داشت بعنوان پیام بازرگانی…….


  • abasi

    تاریخ : ۲۶ - دی - ۱۳۹۱

    سلام دوست عزیز hatamhan چه توقعاتی دارید مصاحبه جدید !!!!!! قانو ن سایت شده مصاحبه تکراری….. پیام بازرگانی…….مصاحبه تکراری….. پیام بازرگانی…….


  • شعبانی

    تاریخ : ۲۶ - دی - ۱۳۹۱

    با سلام خدمت همگان وهمچنین به دوستانی که اخیرآ بر سایت ورزشی به جمع ما پیوستن وبا ارائه نظرات جالب خود در پیشبرد بهتر اهداف درخصوص ورزش ماهشهر همه مارا یاری میکنند ( تشکر خالصانه )

    با عرض ادب واحترام خدمت آقای گرشاسبی و تشکر از لطف شما بابت اینکه واقعا مربیان الگوی شاگردان هستند با نظر شما کاملا موافقم باز تشکر میکنم با ارزوی موفقیت شما استاد بزرگوار وهمچنین خسته نباشی به مدیریت سایت ……


  • شعبانی

    تاریخ : ۲۷ - دی - ۱۳۹۱

    با سلام به ورزشکاران محترم ماهشهری
    به عنوان یک ورزشکار وکوچک همگان که ازابتدای راه اندازی سایت درکنار کل عزیزان ورزشکار بوده وهستم نظرم را اعلام میکنم ( البته سوء تفاهم نشود )

    ضمن سلام وخسته نباشید خدمت مدیریت سایت (اقای کاظمی نزاد )شما خود مدیریت سایت را به عهده دارید سعی کنید به همین روال کار وتلاش خود را پیش ببرید هرچند که نظر دوستان درخصوص تکراری بودن بعضی گزینه ها قابل احترام است ولی دوستان عزیز فکرنمیکنید به این صورت برخورد کردن به چند جانبه بی احترامی میشود ؟؟

    1) به مصاحبه شونده 2) مصاحبه کننده 3) اشخاص نظردهنده 4) مدیریت سایت 5) کل عموم ورزشکاران.اعم از حرفه ای و…….که مطالب را مطالعه میکنند
    مطمئم هستید اگر مصاحبه جدیدی پخش شود استقبال زیبا وبجایی میکنید؟؟
    تا چندی پیش ماهشهر ومردم ماهشهرفقط و فقط ورزش رو انجام میدادن از سایت ورزشی که خبرهای عموم را به سمع همگان برساند خبری نبود خواهشا بجا انتقاد و مباحثی که جز وقت تلف کردن سودی ندارد بیاییم با کمک هم فکری کنیم ونظرات جالبی برای پیشبرد هم ورزش ماهشهر هم ترفیع کردن گزینه های این سایت تلاش کنیم لااقل بجا انتقادهای تکراری برنامه وراهکار جدیدی به ما ارائه دهید
    با تشکر وعرض پوزش ازهمگان عذرخواهی مرا پذیرا باشید///


  • رقیه بابانوری

    تاریخ : ۱۸ - تیر - ۱۳۹۴

    بسیار بسیارعالی…..


ارسال دیدگاه