دفعات بازدید: 2,132

تاریخ انتشار: 1391/10/28 - 20:50

هيات شطرنج خوزستان در ميان پنج استان برتر كشور

رييس هيات شطرنج خوزستان گفت: شطرنج خوزستان جزو استان‌هايي است كه رتبه‌ خوبي در كشور دارد و مي‌توان گفت جزو پنج استان برتر كشور هستيم و به نظرم در دو، سه سال اخير نيز شطرنج‌بازان استان عملكرد خوبي داشته‌اند.

عبدالامير خطيب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)‌ـ منطقه خوزستان ـ اظهاركرد: امسال سال سختي را داريم چرا كه اعزام‌هايي را در رده‌هاي سني مختلف به مسابقات قهرماني كشور كه انتخابي تيم‌ملي نيز است، را پيش‌رو داريم كه هزينه‌هاي بسياري را براي ما در بر خواهد داشت و اين در حالي است كه بودجه كافي نداريم.

وي ادامه‌داد: مسابقات شطرنج زمان‌بر است و باتوجه اين‌كه بهمن‌ماه رقابت‌هاي قهرماني كشور را در رده‌هاي سني هشت، 10، 12، 14، 16، 18 و زير 21 سال پيش‌رو داريم و اين مسابقات 9 تا 10 روز طول مي‌كشد، باتوجه به اين‌كه اكنون بضاعت مالي‌مان خوب نيست، فشار بسياري روي ما است.

رييس هيات شطرنج خوزستان گفت: ‌هزينه اعزام بازيكنان‌مان در دو بخش آقايان و بانوان به اين رقابت‌ها، باتوجه به تورم موجود و افزايش قيمت بليط‌‌‌ها بسيار مي‌شود. در كل اميدوارم مشكلي پيش نيايد و بتوانيم شطرنج‌بازان استان را به اين مسابقات اعزام كنيم و در تمام رده‌هاي سني، نماينده داشته باشيم.

وي بيان‌كرد: با اداره‌كل ورزش و جوانان استان تعاملات بسيار خوبي داريم و گرشاسبي به ما قول داده است كه به محض اين‌كه بودجه برسد، اين بودجه را در اختيار هيات ما و ساير هيات‌ها قرار دهد.

خطيب‌زاده درباره فعاليت هيات‌هاي شهرستاني گفت: عملكرد شهرستان‌هاي آبادان، ماهشهر، شوشتر و اهواز خوب است و برنامه‌هايي داريم تا ساير شهرستان‌ها نيز فعال شوند. شهرستان‌هايي مانند خرمشهر و انديمشك هنوز هيات ندارند اما با مسوولان اداره ورزش و جوانان اين شهرستان‌ها رايزني‌ كرده‌ايم و درصدد هستيم كه رييس اين هيات‌ها را مشخص كنيم تا شروع به فعاليت كنند و ما هم قول داده‌ايم تا يكسري تجهيزات و امكانات كه در حد توان‌مان است، در اختيار آن‌ها قرار دهيم.

ارسال دیدگاه