دفعات بازدید: 3,422

تاریخ انتشار: 1391/10/29 - 1:46

لیگ برتر بسکتبال – پیروزی صنایع پتروشیمی در ثانیه های پایانی!!!

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهردر ادامه مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران از هفته پانزدهم این مسابقات تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در ثانیه های پایانی از سد استقلال زرین قشم گذشت.

 کواتر نخست این دیدار با حساب 22 بر 20 به پایان رسید

کواتر دوم هم با حساب 23 بر 18 بسود تیم زرین قشم به پایان رسید تا قشمی ها نیمه نخست را با حساب 45 بر 38 به رختکن بروند.

کواتر سوم این مسابقه کم امتیاز بود اما باز هم برتری با قشمی ها بود و این کواتر هم با حساب 7 بر 6 بسود زرین قشم به پایان رسید.

تیم استقلال زرین قشم در هر سه کواتر نخست پیروز میدان بود اما این پایان ماجرا نبود ….

شاگردان توفیق در کواتر چهارم در حالی که تنها سه ثانیه به پایان بازی مانده بود با حساب 64 بر 61 از حریف سر سخت خود عقب بودند که در این ثانیه پرتاب سه امتیازی وحید بروجردی بازیکن خوش آتیه بسکتبال ماهشهر امیدهای زرین قشم را کمرنگ کرد تا تماشاگران سر از پا نشناسند ، با این پرتاب سه امتیازی دو تیم در عدد 64 مساوی شدند تا کار به وقت های اضافی کشیده شود.

در وقت اضافه این دیدار باز هم تیم زرین قشم پیش افتاد و در حالی که دو دقیقه به پایان بازی مانده بود باز هم سه امتیاز پیش افتاد که محمد شاهسوند با یک پرتاب سه امتیازی نتیجه را مساوی کرد.

40 ثانیه پایانی این مسابقه به قدری مهیج بود که تماشاگران ایستاده بازی را دنبال میکردند تیم زرین قشم  حساب را 74 بر 71 کرد تا امید برای ماهشهری ها کمرنگ شود اما توفیق مربی با دانش صنایع پتروشیمی ماهشهر تسلیم شدنی نبود و با یک تایم به موقع و اجرای یک تاکتیک زیبای تیمی در 17 ثانیه مانده به پایان بازی توسط یونس لاله زاده نتیجه را به تساوی کشاند تا باز هم امید به اردوی ماهشهری ها باز گردد.

در 5 ثانیه مانده به پایان بازی تیم صنایع پتروشیمی روی اشتباه بهراد آتشی توپ ربایی کردند و و با یک پرتاب دو امتیازی نتیجه را 76 بر 74 بسود خود به پایان رساندند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • حمید مرادی

    تاریخ : ۳۰ - دی - ۱۳۹۱

    با سلام یک عکس دسته جمعی از تیم بسکتبال ماهشهر می خواستم چرا عکس یا فیلم از این بازیها ماهشهر نیست لطفا همکاری کنید


  • بهنام

    تاریخ : ۱ - بهمن - ۱۳۹۱

    آقای مرادی، تصاویر و فیلم ها تو صفحه رسمی باشگاه در جامعه مجازی قرار داده شده


  • hh

    تاریخ : ۷ - بهمن - ۱۳۹۱

    لطفا به بازیکنان جوان و آینده دار اهمیت بگذارید


ارسال دیدگاه