دفعات بازدید: 3,458

تاریخ انتشار: 1391/10/29 - 18:54

نظری : دانش بالای توفیق و خود باوری بازیکنان عامل موفقیت های اخیر صنایع پتروشیمی

اصغر نظری مدیر تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر در خصوص بازی با زرین قشم به خبرنگار ما گفت : همناطور که دیدید تفکرات سرمربی خوب ما به ثمر نشست و واقعا با صبر و تلاش وافری که بچه ها داشتن در حالی که تیم ما از اوایل بازی تا اواخر بازی عقب بود ، اما در آخر تفکر و مدیریت آقای توفیق و بازیکنان تیم منجر شد که ما بتونیم بازی را به وقت های اضافی بکشانیم و در نهایت هم پیروز میدان باشیم.

حمایت تماشاگران بسیار مطلوب بود

نظری افزود : تماشاگران با صبر و حوصله ای که امروز به خرج دادن خیلی خوب از اوایل بازی تا انتهای بازی تیم را تشویق کردند و به نظر من تشویق امروز و حمایت خوب و همه جانبه تماشاگران از تیم تاثیر خیلی زیادی در برد امروز ما داشت و انتظار داریم این روند ادامه دار باشه و با صبر و حوصله از بازیکنان و تیم شهرشان پشتیبانی کنند.

خود باوری بازیکنان ما اللخصوص بومی های تیم عامل موفقیت ما در هفته های گذشته

مدیر تیم بسکتبال صنایع اظهار کرد : در هفته های نخست بازیکنان ما به خود باوری لازم نرسیده بودند اما سرمربی خوب تیم ما با تفکرات حرفه ای خود موجب شد که بازیکنان را به سمتی سوق بده که متوجه توان بالای خودشان بشوند و بدانند که با توان بالای که دارند اسحقاق رفتن به رده های بالای جدول را دارند.

بردهای فراموش نشدنی در ثانیه های پایانی

وی گفت : بسکتبال بازی لحظه هاست و به نظر من نوع تفکر یک مربیست که در لحظات پایانی میتونه خیلی تاثیر گذار باشه و موجب برد یا باخت یک تیم بشود و آقای توفیق نشان داده در لحظات بحرانی و پایانی بازی بسیار خوب عمل میکنه و این مهم را هم روبروی تیم دانشگاه آزاد نشان داده و هم امروز روبروی تیم استقلال زرین قشم نشان داد و بسیار خوشحال هستیم که با لطف خدا ، تلاش وافر کادر فنی ، بازیکنان و حمایت تماشاگران شرایط طوری رقم خورد که در دو بازی حساسی که انجام دادیم برنده میدان بودیم.

یک بازیکن خارجی به تیم اضافه خواهد شد

 نظری در پایان عنوان کرد :در مرحله پلی آف شرایط کمی متفاوت تر است و درصدد هستیم که یک بازیکن خارجی دیگر به تیم ما اضافه بشود تا بتوانیم در مرحله پلی آف هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :6

  • بابک دوانی راد

    تاریخ : ۲۹ - دی - ۱۳۹۱

    با سلام خدمت اقای نظری ضمن عرض تبریک به خاطر بردهای اخیر تیم و تشکر از اقایان شریفی و توفیق و صانعی و کادر فنی وبازیکنان اگر امکان دارد جهت تماشاگران جوایزی در نظر بگیرید


  • اسکندری

    تاریخ : ۲۹ - دی - ۱۳۹۱

    آقای نظری عزیز میشه بگید چند نفر تو این تیم بومی هستند و بازی قبلی اصن بومی ها بازی کردن یا نه؟!


  • مهدی یزدانی

    تاریخ : ۳۰ - دی - ۱۳۹۱

    درورد بر اقتدار ماهشهری.امید است در ادامه راه سربلند باشید


  • بی نام

    تاریخ : ۱ - بهمن - ۱۳۹۱

    آقای اسکندری به جز 4 نفر توی صنایع بقیه بومی هستن و که یه دونه از اون جهار تا مال بهبهان هست که اصلا بازیش نمیدن و بازیش به درد ….. میخوره . بقیه بومی هستن


  • خ نظری

    تاریخ : ۱ - بهمن - ۱۳۹۱

    با سلام و عرض تبریک خدمت جناب آقای نظری برد تیم و سربلندی تیم بومی ماهشهر را به شما و کادر محترم تبریک میگویم


  • اصغر نظری

    تاریخ : ۱ - بهمن - ۱۳۹۱

    با عرض تشکر و قدردانی از مردم شریف شهرستان بازیکنان بومی 11 نفر میباشند و یک بازیکن خارجی و 2 غیرشهرستانی مطمئنا” با 3 بازیکن غیربومی نمیتوان 4 پریود بسکتبال را بازی کرد صد درصد در تمام بازی ها بازیکنان شهرستان بازی کرده و میکنند


ارسال دیدگاه