دفعات بازدید: 6,563

تاریخ انتشار: 1391/10/29 - 20:53

سعید حیاتی : تاسیس ورزشگاه 5هزار نفری / 15 زمین چمن مصنوعی احداث شده

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر سعید حیاتی رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر بیان کرد:در خصوص ورزش شهروندان شهرداری و شورای شهر واقعا گامهای خیلی خوبی برداشته اند و هم اکنون شهرداری در حال احداث یک ورزشگاه 5هزار نفری می باشد.وی تصریح کرد:تیم فوتبالی به نام شهرداری بندر ماهشهر که در دسته 3کشور بازی می کند خریداری شده که این ورزشگاه در اختیار این تیم،تیم های پایه ای فوتبال،علاقمندان و جوانان ماهشهری خواهد بود.این ورزشگاه یک مجموعه خیلی مناسب و مجهزی خواهد بود که به غیربحث فوتبال در آینده سوله هایی برای ورزش های دیگر نیز در آن احداث می شود که امید داریم کمک شایانی به ورزش شهر کرده باشیم.

سعید حیاتی توضیح داد:با توجه به اینکه استان،بندر ماهشهر را شهری متمول تلقی کرده و همه چیز را در پتروشیمی ها و امکاناتشان خلاصه می کند،اصلا وجهی به خود شهر ندارند. بندر ماهشهر به لحاظ امکاناتی بسیار ضعیف است،انصافا شخص آقای فرماندار در این زمینه تلاشهای فراوانی کرده است ولی به هر حال خود استانی ها هم باید همت کنند.ما در اینجا تیمهای زیادی داریم که از تامین یک توپ یا لیاس ساده عاجز  هستند و این نگران کننده است.

وی ادامه داد:استخر این شهر 20سال است که در وضعیت بسیار بدی به سر می برد وخوابیده است و واقعا مسئولین باید فکر جدی برای این اوضاع بکنند.اداره ورزش و جوانان باید توجه خاصی به این موارد داشته باشد.

حیاتی متذکر شد:شهرداری وشورا به تنهایی15 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال احداث کرده و از سال 88تاکنون با اولویت مناطق محروم کار آنها آغاز و به نتیجه رسیده است.اما باید خود اداره ورزشو اداره کل آن اهتمام خاصی در این زمینه داشته باشند که قطعا با آمدن آقای تهذیبی این اتفاق خواهد افتاد. 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • بابک دوانی راد

    تاریخ : ۲۹ - دی - ۱۳۹۱

    با سلام جناب اقای حیاتی به جای واگذاری این زمینها به پیمانکار انها را به تیمها بدهید تا مشکل زمین این تیمها حل شود


  • ali amoori

    تاریخ : ۱ - بهمن - ۱۳۹۱

    ma varzeshkarha az in karha esteghbal mikonim,ama aya in harfha mesle baghei harfhaye shirini hast ke ghablanha ham shenidim va hich kodam anjam nashode? mahshahr ba dashtan in hame petroshimi dar manteghe vazeyate mohithaei varzesheyash dar hade sefr ham nist, va manfi mibashad


  • مهدی و محمد

    تاریخ : ۴ - بهمن - ۱۳۹۱

    جناب آقای حیاتی ما به زحمات وتلاش های شما در خصوص ورزش شهرستا ن واقفیم و از جناب عالی کمال تشکر را داریم .ای کاش بقیه مسئولان نیز مثل شما دلسوز بودند امید وارم در دور بعدی نیز شاهد حضور شما در شورا باشیم.


ارسال دیدگاه