دفعات بازدید: 1,499

تاریخ انتشار: 1391/11/05 - 2:47

هفته شانزدهم سوپر لیگ بسکتبال؛ نیمه بالای جدول در تهران

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  پنج تیم اول جدول رده بندی لیگ جذابیت ویژه ای را به بازیهای این هفته تهران می بخشند.
تیم بسکتبال مهرام بعد از اتمام اتفاقات هفته گذشته میزبان پتروشیمی صدر نشین است و تنها مهدی کامرانی در ترکیب این تیم غایب خواهد بود. کامرانی که در جریان بازی با زنجان اخراج شد 2 جلسه اجازه همراهی تیمش را نخواهد داشت. حکم دو جلسه محرومیت کمیته انضباطی هم در حقیقت همان محرومیت این بازیکن به خاطر اخراج و خطاهای تکنیکال است. کرمانشاهی رئیس کمیته  انضباطی فدراسیون تاکید کرد: چون تمام اتفاقات در یک زمان افتاده است حکم محرومیت جداگانه ای برای کامرانی در نظر گرفته نمی شود.
برای مهرام 2 احتمال در نظر گرفته می شود یا بازیکنان تیم تحت تاثیر اتفاقات هفته قبل روحیه لازم را مقابل پتروشیمی نخواهند داشت و یا به جبران باخت قبل با قدرت تمام مقابل پتروشیمی حاضر می شوند. در سوی مقابل پتروشیمی صدر نشین یکی از بی حاشیه ترین تیم های هفته های اخیر لیگ بوده و بدون هیچ مشکلی به بازیهای خود ادامه می دهد.

** دانشگاه آزاد با یک تغییر مقابل زنجان

تیم دانشگاه آزاد با اضافه کردن بنيل کوچويي بازيکن ايراني آمريکايي اسبق پتروشيمي به مصاف همیاری زنجان می رود. زنجانی ها هفته قبل شرایط بسیار خوبی مقابل مهرام داشته و در نهایت هم با بیرون رفتن مهرام از زمین برنده بازی شدند.

تیم دانشگاه آزاد پس از چهار باخت پیاپی نیاز زیادی به پیروزی در این مسابقه و خارج شدن از نوار باخت دارد.

** سایر مسابقات

این هفته تیم فولاد ماهان به عنوان تیم سوم جدول رده بندی هم دیداری از تهران داشته و با تیم قعر جدولی نفت سپاهان روبرو می شود.

تیم صنایع ماهشهر که با چند برد به موقع، خیال خود را از صعود به پلی آف راحت کرده با شهرداری گرگان روبرو شده و تیم استقلال قشم که هنوز از نوار شکست های متوالی خارج نشده میزبان البدر رکنگ خواهد بود.

** برنامه دیدار های هفته شانزدهم  سوپر لیگ بسکتبال

پنج شنبه 5 بهمن

مهرام تهران – پتروشیمی بندر امام ساعت 15:30 دقیقه
دانشگاه  آزاد- همیاری  زنجان ساعت 17:30 دقیقه
صنایع ماهشهر- شهرداری گرکان ساعت 16
استقلال قشم- البدر بندرکنگ ساعت 16
نفت سپاهان- فولاد ماهان ساعت 19:30 دقیقه

ارسال دیدگاه