دفعات بازدید: 1,443

تاریخ انتشار: 1391/11/07 - 13:15

پيمان حسني: نسبت به ابتداي فصل منسجم‌تر شده‌ايم

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام معتقد است: نيم‌فصل اول رقابت‌هاي ليگ برتر امسال از لحاظ نحوه برگزاري و كيفيت مسابقات نسبت به سال گذشته بهتر بود.

 

پيمان حسني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهاركرد: به نظرم امسال به جز نوشاد عالميان، ساير بازيكنان به خوبي بين تمام تيم‌ها تقسيم شده‌اند كه همين موضوع باعث شده است سطح مسابقات از نظر كيفي نسبت به سال گذشته بهتر باشد. ضمن اين‌كه امسال رقابت‌ها با كمترين تغييرات از نظر زمان برگزاري انجام شد و نظم بهتري داشت.

وي ادامه‌داد: امسال بانك دي نوشاد عالميان را در اختيار دارد كه در واقع مي‌توان آن را به عنوان يك بازيكن خارجي براي اين تيم به حساب آورد و به نظرم عالميان در هر تيمي كه حضور داشته باشد، شرايط آن تيم با ساير تيم‌ها متفاوت است و كفه ترازو به سمت آن تيم سنگيني مي‌كند.

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام عنوان‌كرد: معتقدم در چنين شرايطي ساير تيم‌ها براي رقابت با تيمي كه نوشاد در آن بازي مي‌كند، بايد بازيكن خارجي بياورند كه تعادل براي رقابت با اين تيم برقرار شود.

وي خاطرنشان‌كرد: امسال در ليگ برتر بازيكن خارجي نداشتيم و به نظرم قطعا حضور بازيكن خارجي مي‌توانست سطح رقابت‌ها را بالاتر ببرد. البته ما امسال به باشگاه براي جذب يك بازيكن خارجي درخواست داديم كه اگر موافقت مي‌شد شايد اكنون ديگر معلوم نبود كه بانك دي قهرمان است.

حسني در ادامه درباره آمادگي تيمش براي شركت در نيم‌فصل دوم رقابت‌ها گفت: احدي و اخلاق‌پسند كه تا چند روز پيش در اردوي تيم‌ملي بودند، در آن‌جا تمرينات خود را انجام مي‌‌دادند. از فردا نيز قصد داريم تمرينات‌مان را براي ديدار اول دور برگشت برابر بانك دي آغاز كنيم.

وي بيان‌كرد: بانك دي، واحد مال‌مير و نوشاد و نيما عالميان را در اختيار دارد كه جزو بازيكنان  خوب ايران هستند. برنامه‌ريزي ما به صورتي است كه بتوانيم شكست دور رفت را مقابل اين تيم جبران و پيروز اين بازي باشيم.

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام افزود: ما در دور رفت در اولين ديدار خود به مصاف بانك دي رفتيم و شايد اگر در بازي سوم و يا چهارم مقابل آن‌ها مسابقه مي‌داديم، با كيفيت بالاتري برابر اين تيم ظاهر مي‌شديم. فكر مي‌كنم در دور برگشت، بازي خوب و سختي با بانك دي داشته باشيم و به نظرم اكنون تيم ما منسجم‌تر شده است.

ارسال دیدگاه