دفعات بازدید: 546

تاریخ انتشار: 1391/11/14 - 2:56

توفیق: بازیکن خارجی دوم خود را برای پلی آف عوض می کنیم

علی توفیق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد باخت ثانیه آخر مقابل نفت سپاهان تاکید کرد: ما چهار بازی خود را به این شکل بردیم و حالا یک بار به همین شیوه باختیم ، در مورد آن گل هم نظر داور برایم مهم است و همانطور که قبلا گفته ام در شرایط بد هم از داوری بد نمی گویم.

**نفتی ها به دنبال اثبات برخی مسائل در ماهشهر بودند

وی درمورد انگیزه نداشتن نفتی ها توضیح داد: اتفاقا تیم نفت انگیزه داشت چون سال قبل تمام بازیکنان و کادر این تیم البته پیش از آمدن محسن شاه علی در ماهشهر کار می کردند و به نظرم می خواستند برخی مسائل را اثبات کنند.

توفیق تاکید کرد: خود ما هم واقعاً بد بازی کردیم. 18امتیاز از حریف پیش بودیم اما اشتباهات تیم واقعاً زیاد بود و همین باعث کشیدن بازی به ثانیه آخر شد با این وجود ما با یک امتیاز پیش بودیم که با یک پرتاب نتیجه به نفع آنها برگشت و داور گل را قبول کرد.

سرمربی صنایع از بازیکن خارجی دوم خود راضی نیست و می گوید شرایط لیتوانیایی دوم تیم خیلی بد است و شاید این بازیکن را عوض کنیم. در برابر ماهان هم رضایت تیم ما همین است تا همین جا هم هیچ کدام از کارشناسان فکر نمی کردند ما به پلی آف برسیم اما همت بازیکنان و مدیریت خوب در کنار حمایت نماینده شهرک تأکید زیادی روی استفاده از بازیکنان بومی داشت تیم را به اینجا رساند.

وی قضاوت در مورد کار انجام شده در این فصل را به سایرین سپرد و تصریح کرد: قضاوت را در مورد رشد بازیکنان بومی به سایرین می سپارم اما این بازیکنان سال قبل در مجموع در حد یک نیمه هم بازی نکردند اما امسال از کوچک تا بزرگ در تیم بازی کرده و اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده اند بردن تیم هایی مثل زنجان، دانشگاه آزاد و حتی کنگ کار راحتی نیست.

توفیق تأکید کرد: بازیکن خارجی امسال ما هم در بافت بومی غرق شد، پوویلاس هم یک بازیکن بومی است بازیکن چند هزار دلاری مثل بازیکنان سایر تیم ها و من هم از اینکه با شرایط موجود خود را وفق داده کمال تشکر را دارم

ارسال دیدگاه