دفعات بازدید: 629

تاریخ انتشار: 1391/11/14 - 21:53

سهراب نژاد: این بار در خدمت تیم ملی هستم

کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی که دو سال قبل از تیم ملی کنار رفته بود، دعوت دوباره به تیم ملی را پذیرفته و در مسابقات غرب آسیا شرکت می کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر حامد سهراب نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  تاکید کرد: مشحون رئیس فدراسیون همیشه به من لطف داشته و بعد از دو سال به اردوها دعوت شده ام. با توجه به این موضوع امیدوارم این بار بتوانم با حضور در کنار تیم موثر باشم .

وی ادامه داد: سال قبل به خاطر مشکلات خانوادگی امکان حضور در اردوهای طولانی مدت تیم ملی را نداشتم اما امسال شرایط به شکلی است که امکان حضور در تیم ملی را دارم.

سهراب نژاد از شرایط این فصل پتروشیمی گفت: تیم امسال نسبت به فصل قبل دگرگون شده  و ترکیب جدید است. ابتدای فصل بازیکنان  جدید چندان هماهنگ نبودند اما هر چه از لیگ گذشت تیم بهتر و هماهنگ تر شد. در مجموع روند بازیهای خوبی هم به جز باخت دور برگشت به ماهان داشتیم.

*** حسرت تنها باخت فصل را می خوریم

 وی اضافه کرد:  فکر می کنم در بازی ماهان هم به خودمان باختیم و حسرت این را می خوریم که در صورت بی تجربه عمل نکردن در دقایق آخر، بازی ها را بدون باخت به پایان می رساندیم اما بقیه بازیها با شرایط خوبی انجام شد قطعا کار اصلی ما از همین زمان شروع می شود که باید برای نتیجه گرفتن در پلی آف آماده شویم.

سهراب نژاد تصریح کرد:  از این مرحله به بعد تمام  بازیها سخت است و کوچکترین اشتباهات هم جای جبران ندارند به همین دلیل باید با تمرکز کامل بازی کنند البدر هم تیم جوان و دونده ای است که شرایط بازی در خانه آنها  با حضور تماشاگران آنها سخت است.
 
کاپیتان پتروشیمی تفاوت پتروشیمی امسال را با سالهای قبل توضیح داد: امسال رفاقت بین بازیکنان و کادر فنی بهتر است و بدون هیچ حاشیه ای در لیگ نتایج بهتری می گیریم بازیکنان امسال بی ادعا هستند و با تمام توان فقط کار خود را انجام می دهند امیدوارم در نهایت هم نتایج بهتری نسبت به قبل بگیریم و لیگ هم زیباتر شود

ارسال دیدگاه