دفعات بازدید: 1,604

تاریخ انتشار: 1391/11/15 - 4:44

برگزاری بزرگترین همایش پیاده روی در ماهشهر + عکس

اولین همایش بزرگ خانوادگی با حضور هزاران علاقه مند ورزش در ماهشهر برگزار شد.

 حضور خادم علی تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر جان تازه ای را به ورزش این شهر آورده بطوری که ایشان برای نخستین بار توانست بعد از سالیان مردم ماهشهر را از این همایش بزرگ بهرمند سازد پیش بینی میشود با حضور تهذیبی روزهای خوشی در انتظار ورزش ماهشهر میباشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر اولین همایش پیاده روی خانوادگی با حضور تقریبی 95000 نفر در ماهشهر برگزار شد در این همایش بزرگ که بصورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش میشد هدایای نفیس از سوی مسئولین ماهشهر به مردم شریف و ورزش دوست ماهشهر هدیه داده شد.

در این همایش محمد ماهان قنواتی متولد 1384 برنده یکدستگاه خوردو پراید شد این خودرو توسط شهرداری و شورای اسلامی ماهشهر به ماهان قنواتی هدیه شد.

از نکات قابل توجه اینکه کلیه مسئولین سه روز مانده به همایش تلاش وافری داشتند تا آنجایی که منوچهر حیاتی فرماندار ورزشی و ورزش دوست ماهشهر بهمراه گرشاسبی مدیر کل اداره ورزش و جوانان خوزستان ، سعید حیاتی رئیس شورای اسلامی ماهشهر ، کمایی شهردار ماهشهر ،تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر ،سالمی رئیس هئیت ورزش های همگانی خوزستان، عیسی زاده رئیس صنعت معدن تجارت و رئیس ورزش های همگانی ، کیانی زاده معاونت اداره کل ، تا ساعت 3/30 شب قبل از همایش در محل حضور داشتند.

در این همایش افراد نوجوان و کهنسالی دیده میشد که نشان میدهد ورزش همگانی در رشته پیاده روی در کلیه رده های سنی میتواند باشد.

منوچهر حیاتی فرماندار ماهشهر در این همایش ضمن تشکر از حضور پرشور و استقبال خوب مردم از مسئولینی که در این مهم همکاری لازم را به عمل آوردند تشکر و قدردانی کرد.

در این همایش حبیب آغاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور مردم شریف و ورزش دوست ماهشهر و مسئولین اجرایی این همایش تعداد 14 دوچرخه را به عنوان هدیه تقدیم کرد.

غبیشاوی امام جمعه محترم ماهشهر نیز در این همایش با شکوه حضور به عمل رساند و مردم را به امر ورزش دعوت کرد و ورزش را برای سلامتی مفید خواند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :5

  • سعيد پورمطرود

    تاریخ : ۱۶ - بهمن - ۱۳۹۱

    باسلام
    اين دوچرخه ها چي شد ؟


  • رضا

    تاریخ : ۱۷ - بهمن - ۱۳۹۱

    اقا سعید دوچرخه ها هاپولی شد .


  • وحید

    تاریخ : ۲۰ - بهمن - ۱۳۹۱

    جناب آقایان منوچهر حیاتی فرماندار . گرشاسبی مدیر کل اداره ورزش و جوانان خوزستان ، سعید حیاتی رئیس شورای اسلامی ماهشهر ، کمایی شهردار ماهشهر ،تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر ،سالمی رئیس هئیت ورزش های همگانی خوزستان، عیسی زاده رئیس صنعت معدن تجارت و رئیس ورزش های همگانی ، کیانی زاده معاونت اداره کل و آقای کاظمی مدیریت سایت

    ((((((دوچرخه ها چی شدند ؟))))))


  • ژینا

    تاریخ : ۲۰ - بهمن - ۱۳۹۱

    دوچرخه ها چی شدند ؟! آی مسوولین


  • علي اصغر بهشتي

    تاریخ : ۲۸ - دی - ۱۳۹۳

    كاش اي كاش كه اينگونه مراسمات مداوم برگزار شود تا شور و نشاط در بين خانواده ها براي ورزش كردن بيشتر شود


ارسال دیدگاه