دفعات بازدید: 1,111

تاریخ انتشار: 1391/11/16 - 10:56

بالاترین آمار در اختیار پتروشیمی و ماهان

تیم بسکتبال پتروشیمی در 2 و فولاد ماهان در 3 شاخص آماری مرحله مقدماتی سوپر لیگ بسکتبال بیشترین آمار را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، کمیته آمار فدراسیون بسکتبال در پایان مرحله مقدماتی سوپرلیگ عملکرد تیم ها را در شاخص های آماری مختلف بررسی کرد بر اساس این آمار تیم بسکتبال پتروشیمی با2/34 درصد آمار شوت 3 امتیازی بهترین شوتزن های لیگ را در اختیار داشته و تیم های فولاد ماهان و استقلال قشم در رده های بعدی این آمار هستند، در بخش پرتاب های منطقه ای تیم فولاد ماهان با 4/52 درصد بهترین آمار را داشت پتروشیمی بندرامام، مهرام و همیاری نیز در رده های بعدی برترین های پرتاب منطقه ای قرار دارند.

*بهترین پنالتی زن ها در مهرام

تیم مهرام تهران با 1/72 درصد پنالتی های موفق بالاترین آمار پرتاب پنالتی لیگ را داشته و تیم های پتروشیمی و شهرداری گرگان در رده های دوم و سوم این آمار قرار دارند.

*ثبت بیشترین پاس گل به نام پتروشیمی

تیم پبروشیمی با 271 پاس گل بیشترین آمار را در این زمینه داشت، فولاد ماهان با 248 پاس در رده بعدی و البدر کنک با 206 پاس سومین تیم برتر در این زمینه بودند ، سایر تیم ها کمتر از 200 پاس منجر به گل در مرحله مقدماتی داشتند.

*ماهان دارنده بهترین ریباندر ها و بلاکرها

تیم فولاد ماهان اصفهان که در پست های زیر حلقه بازیکنان بسیار خوبی داشت با 78 بلاک شات بهترین آمار را در این زمینه داشت و پتروشیمی بندر امام نیز با 69 بلاک این تیم را دنبال می کرد.

ماهانی با 716 ریباند در این شاخص هم از پتروشیمی با 711 ریباند بالاتر هستند.

*بالاترین تعداد خطا از سوی بازیکنان البدر

تیم البدر کنک با 446 خطا بیشترین تعداد خطا را در لیگ امسال داشته و دانشگاه آزاد با 421 خطا نزدیکترین تیم به البدر بود.

شاگردان اسداله کبیر در شهر گرگان با 343 خطا کم خطا ترین بازیکنان لیگ بودند.

*بازیکنان دانشگاه بهترین توپرباهای لیگ

بازیکنان دانشگاه آزاد همانطور که با 216 توپربایی با فاصله زیاد بهترین آمار را در این زمینه داشتند با 399 توپ از دست رفته بیشتر از تیم های دیگر هم توپ از دست دادند.

استقلال قشم با 387 توپ از دست رفته نزدیکترین تیم به دانشگاه بود

ارسال دیدگاه